شهدای امنیت با بیش از ۳۵ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب

تهران- ایرنا- انتشارات انجمن پیشکسوتان سپاس با بیش از ۳۵ عنوان کتاب با موضوع شهدای امنیت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، شرکت کرده است.

اکرم اسلامی مسئول فرهنگی انجمن پیشکسوتان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، ضمن اعلام این خبر گفت: نشر کتاب و فیلم کوتاه مستند بخشی از فعالیت‌های انجمن پیشکسوتان سپاس است. کتاب‌های منتشر شده همگی درباره شهدای امنیت برون مرزی و درون مرزی است.

وی با اشاره به سیروان نوشته محمد ستاری وفایی به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش این انتشارات توضیح داد: سیروان یک نام کردی است که شخصیت اصلی داستان، با آن شناخته می‌شود. این رمان مهیج توانسته با بیانی شیوا؛ مسائل و بحران منطقه را به خوبی برای نسل جوان ما تجزیه و تحلیل کند.

شهدای امنیت با بیش از ۳۵ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب

نوشتن درباره شخصیت‌های امنیتی، حساسیت‌های خاص خودش را دارد. کار پژوهشگر به این دلیل که راوی‌ها نمی‌توانند تمام و کمال حرف بزنند سخت است

اسلامی افزود: کتاب وقت محدود، نوشته محمدحسن روزی طلب به تاریخ شفاهی عملیات امیرالمومنین(ع) در براندازی حزب توده پرداخته است. شهید کاظمی با قدرت تشخیص به موقع و شناخت توطئه‌های خصمانه حزب توده بر علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران با برنامه ریزی و اطلاعات دقیق خود نقش کلیدی و ویژه‌ای در براندازی این حزب داشته است. علاوه بر این کتاب‌هایی درباره شهدای حادثه منا و شهدای مدافع حرم چاپ کرده ایم. به عنوان مثال فولاذ روایتی از زندگی شهید منا حاج علی‌اصغر فولادگر است.

وی با اعلام این خبر که انتشارات پیشکسوتان سپاس ۳۵ عنوان کتاب و ۵۷ عنوان فیلم کوتاه مستند تولید کرده، اظهار داشت: نوشتن درباره شخصیت‌های امنیتی، حساسیت‌های خاص خودش را دارد. کار پژوهشگر به این دلیل که راوی‌ها نمی‌توانند تمام و کمال حرف بزنند سخت است. باید مدت زمانی از اتفاق مورد نظر بگذرد تا مسائل حفاظتی مرتفع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha