۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85107682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۳ درصد از اعتبارات مصوب شده شهرستان دیلم تحقق یافت

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبر: 85107682
۷۳ درصد از اعتبارات مصوب شده شهرستان دیلم تحقق یافت

گناوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری دیلم گفت: ۱۹۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تملک دارایی برای این شهرستان در سال ۱۴۰۱ مصوب شد که تاکنون ۷۳ درصد آن جذب و محقق شده است.

به گزارش ایرنا، محمد اسدی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با دستور کار بررسی پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های عمرانی تملک دارایی سرمایه ای سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: با توجه به تاکید استاندار بوشهر بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، در این شهرستان هم بیشتر تمرکز خود را بر روی شاخص‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی و فصل‌بندی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کمبودها نباید مانع پیشرفت پروژه‌ها شود، افزود؛ همه مدیران باید تلاش خود را در جذب اعتبارات بکار بگیرند تا درصد تخصیص بالاتری نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری دیلم به برخی از پروژه‌های شاخص در حال اجرای این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد زیرساخت منطقه ویژه اقتصادی، اجرای باند دوم ورودی از سمت گناوه، تکمیل استخر ورزشی و سالن کشتی، فاز پنجم ساحل سازی بندر دیلم و فاز چهارم ساحل سازی بندر امام حسن، احداث بندسنگی ملاتی دره امیری، احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر امام حسن و مجتمع امدادی از عمده پروژه‌های شاخص این شهرستان است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha