۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85107709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز پر حادثه در فارس؛ چهار کشته و ۲۴ مصدوم در تصادفات

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85107709
روز پر حادثه در فارس؛ چهار کشته و ۲۴ مصدوم در تصادفات

شیراز-ایرنا-استان فارس روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت روز پرحادثه‌ای را پشت سرگذاشت؛ حوادث رانندگی در این استان چهار کشته و ۲۴ مصدوم به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رییس پلیس راه شمال استان فارس از حادثه‌ای در محور مواصلاتی شیراز- مرودشت خبر داد و اظهار کرد: بر اثر برخورد سواری پژو با یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی شیراز- مرودشت، سه نفر فوت و ۲ سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی شیراز- مرودشت، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده‌ است.

رییس پلیس راه شمالی استان بیان کرد: در این حادثه راننده و ۲ نفر از سرنشینان پژو در دم فوت و دیگر سرنشین پژو و همچنین سرنشین کامیون نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

یک کشته و سه مجروح در برخورد پژو با درخت در قصرالدشت سعادتشهر

فرمانده پلیس‌راه پاسارگاد هم گفت: در حادثه رانندگی در جاده روستای قصرالدشت سعادتشهر، یک نفر کشته و سه نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ بهرام کواری با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده روستایی قصرالدشت سعادتشهر (خارج از حریم کنترل جاده‌ای و بین زمین‌های کشاورزی)، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک سواری پژو با پنج سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و به شدت با درختان برخورد می‌کند.

فرمانده پلیس‌راه پاسارگاد با بیان اینکه در این حادثه راننده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و سه نفر از سرنشینان نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب و احساسی عمل کردن در حین رانندگی جدا پرهیز کنند تا شاهد وقوع این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

مصدومیت ۱۹ نفر به علت واژگونی مینی بوس در اقلید

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان اقلید نیز از واژگونی یک دستگاه مینی بوس با ۱۹ مصدوم در گردنه امامزاده اسماعیل این شهرستان خبر داد.

محسن رضایی در خصوص این خبر گفت: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس اقلید در ساعت ۶:۵۵ صبح چهارشنبه، واژگونی یک دستگاه مینی بوس در گردنه امامزاده اسماعیل گزارش شد که بلافاصله نزدیک‌ترین تیم‌های عملیاتی اورژانس به محل اعزام شدند.

مدیر اورژانس شهرستان اقلید بیان کرد: این حادثه سبب مجروح شدن ۱۹ نفر شد که مجروحان پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط شش دستگاه آمبولانس به مرکز خدمات جامع سلامت بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) اقلید انتقال داده شدند.

رضایی وضعیت مصدومان حادثه را مطلوب عنوان کرد و افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha