۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲
کد خبر: 85107767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واحدهای تولیدی مشکل‌دار در تربت جام پایش شدند

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۲
کد خبر: 85107767
واحدهای تولیدی مشکل‌دار در تربت جام پایش شدند

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تربت جام تشکیل و در قالب آن شناسایی و پایش مشکلات تولیدکنندگان این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل چمندی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیاری از تولیدکنندگان که در شهرستان‌ها مشغول فعالیت هستند از خدمات کارگروه ستاد تسهیل بی‌اطلاع بوده و یا به دلیل دوری از مشهد، دسترسی به مدیران استان برای آنان دشوار است.

وی بیان کرد: به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: در این راستا کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تربت جام با حضور مسوولان مرتبط تشکیل جلسه داد و به پایش صنایع و مجموعه‌های تولیدی مشکل دار این شهرستان پرداخت.

وی افزود: مسائل واحدهای تولیدی شهرستان در همان جلسه با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های مرتبط بررسی شده و احکام لازم برای حل این مشکلات صادر می‌شود.

چمندی افزود: مشکلات ۳۳ واحد تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تربت جام بررسی شد که برخی از این مشکلات با حضور مدیران ارشد استان حتی بعضا بدون مصوبه و با نظر مساعد مدیر مربوطه، چاره جویی و حل شد.

وی بیان کرد: برخی از واحدهای تولیدی برای فعالیت مجدد خود درخواست دریافت تسهیلات بانکی داده بودند که با حمایت‌های انجام شده توسط بانکها، تامین مالی شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: در مجموع کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تربت جام ۲۳ پرونده برای حل مشکلات واحدها تشکیل داد که احکامی برای آنها صادر و بازه زمانی هم برای اجرای آنها در نظر گرفته شد.

وس اظهارداشت: فرماندار تربت جام هم موظف شد پیگیر اجرای این مصوبات بوده و در صورت بروز هر مشکل و مانعی مراتب را به معاونت اقتصادی استانداری انتقال دهد تا سریعا مرتفع شود، همچنین سیستم ارزیابی در نظر گرفته شده تا میزان عمل به مصوبات پایش شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی تربت جام با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

این شهرستان که از شرق با کشور افغانستان هم مرز است، ۷۱ هزار مشترک آب شهری و روستایی دارد و پنج شهر تربت جام، نصرآباد، سمیع آباد، احمدآباد صولت و نیل‌شهر و نیز ۱۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار زیر پوشش خدمات اداره آبفا قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha