۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85107915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی کردستان افتتاح شد

سنندج- ایرنا- دومین نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی استان کردستان شامگاه چهارشنبه با حضور مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در آئین افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: برپایی نمایشگاه خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی، نویددهنده گام نهادن در مسیر پیشرفت و مهارت آموزی دانش آموزان استان است.

هاشم ناظمی جلال با تاکید بر سرعت بخشیدن به مهارت آموزی افزود: مدارس شبانه‌روزی علاوه بر شأن مدرسه بودن، محل زندگی هم است بنابراین باید این تلفیق منجر به افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان هم از رشد ۵۰ درصدی تعداد غرفه های این نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: در دومین نمایشگاه تولیدات کارگاه‌های خوداتکایی مدارس شبانه روزی استان، ۹۰ غرفه از مناطق ۱۶ گانه آموزش و پرورش محصولات خود را در معرض دید عموم مردم قرار گرفت.

طیب سالاروندیان افزود: در این نمایشگاه ۱۰۵ آموزشگاه شامل ۱۰۱ مدرسه شبانه روزی و چهار هنرستان حضور دارند که همزمان ۱۸۴ طرح خوداتکای در آن ها در حال اجرا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام تلاش ما بر این است که دانش آموزان بویژه دانش آموزان مدارس شبانه روزی با فراگیری مهارت‌های زندگی و فنی بتوانند در مواجهه با چالش‌ها و مشکلات زندگی بهترین راهکار را برای حل آنها انتخاب کنند.

این نمایشگاه تا ۲۲ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سننندج در معرض بازدید عموم علاقمندان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha