۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۴
کد خبر: 85107925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم داری سرلوحه کار مجموعه انتظامی در استان ایلام است

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه مردم داری سرلوحه کار مجموعه انتظامی در استان ایلام است، گفت: بهترین مسیر و راه برای انجام ماموریت های محوله، خدمتگذاری به مردم و تعامل با شهروندان است.

به گزارش ایرنا، سردار جمال سلمانی، شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: مجموعه انتظامی ایلام با دارا بودن مجموعه ای فهیم، قدرشناس،با بصیرت و متدین برای بنده فرصتی برای خدمت است و از اعتماد فرمانده انتظامی کشور بسیار سپاسگزارام که این فرصت خدمتگذاری را به بنده اعطا فرمودند.

وی افزود: با ارائه خدمات صادقانه و با تلاش شبانه روزی در کنار همکاران در مجموعه انتظامی استان، مرزبانی و تعامل و همراهی هدفمند با رعایت شان و جایگاه سازمانی با همه مسوولان و شورای تامین استان، امید است بتوانم وظیفه و رسالت خود را که همان تامین نظم و امنیت است به درستی انجام دهم و سرباز خوبی برای ولایت، مرئوسی خوب برای فرماندهی انتظامی کشور و خدمتگذاری خوب برای مردم شریف استان باشم.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: تلاش در جهت جلب رضایت خدواند متعال که یکی از نشانه های آن تلاش برای جلب رضایت مردم است در راس امور قرار دارد.

سردار سلمانی بیان کرد: از این موقعیت که برای بنده به عنوان سرباز مردم شریف استان فراهم شده است خدا را شاکرم، مردم استان ایلام خادم زوار اربعین حسینی هستند، یکی از وظایف و ماموریت های مجموعه انتظامی استان این است که با هماهنگی و هم پوشانی با دستگاه های اجرایی این ماموریت را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به میزان تردد زوار اربعین حسینی در مرز مهران، ابراز کرد: باید تلاش کرد که زیرساخت های مورد نیاز برای تسهیل در تردد زوار در ایام اربعین حسینی فراهم شود، در حوزه نظم زمانی تاثیرگذار خواهیم بود که زیرساخت هایلازم فراهم شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای زوار شویم.

سردار سلمانی گفت: ارتباط با متنفذین و بزرگان استان، تلاش در جهت تامین نظم و انظباط در مجموعه سازمانی، حساسیت در امر آموزش در کلیه سطوح انتظامی استان، برنامه ریزی برای مقابله با اراذل و اوباشو سارقین، مقابله با قاچقچیان مواد مخدر و معتادین متجاهر به عنوان اولویت هایی مهم در مجموعه انتظامی استان خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: به واسطه دیانت و اعتقاد مردم استان، میزان جرائم بسیار پایین است و باید تلاش کرد که میزان جرائم در استان به حداقل برسد، یکی از موضوعاتی که در مجموعه انتظامی استان باید دقت شود، مردمی داری است، بهترین مسیر و راه برای انجام ماموریت های محوله، خدمتگذاری به مردم و تعامل با شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم فراهم نمودن محیطی آرام خدمتی برای همکاران انتظامی، آرامش و آسایس را به مردم هدیه می کند که همکاران با رعایت احترام و تکریم بتوانند وظایف و ماموریت های محوله را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم، سردار «جمال سلمانی» که قبلا جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه بود، با حضور سردار رادان بعنوان فرمانده جدید استان معرفی، و از زحمات سردار «دلاور القاصی‌مهر» فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha