یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم به جمع بیمه‌شدگان اجباری اضافه شد+ فیلم

اراک - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در دولت سیزدهم به جمع بیمه‌شدگان اجباری کشور اضافه شد.

به گزارش ایرنا، «سید صولت مرتضوی» روز پنجشنبه در جریان سفر به استان مرکزی در محل پاویون دولت این استان در گفت و گو با ایرنا، افزود: شواهد بیانگر آن است که وعده رئیس جمهور در ایجاد سالانه یک میلیون شغل محقق شده و این مهم به شیوه‌های مختلف قابلیت صحت سنجی دارد.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های موسسه پژوهشی تامین اجتماعی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار فرصت شغلی جدید در دولت سیزدهم در کشور ایجاد شده و این اقدام شایسته با وجود تعداد قابل توجهی بازنشسته اجازه نداده است که ضریب پشتیبانی صندوق تامین اجتماعی سیر نزولی داشته باشد و اکنون ضریب این صندوق مثبت ارزیابی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: این وزارتخانه یکی از دستگاه‌هایی است که در راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل نقش دارد و در این راستا همه نهادها باید به وظایف خود عمل کنند و در طول فعالیت دولت سیزدهم شمار قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مرتضوی ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی و نظارت میدانی بر طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به این استان در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از مهمترین اهداف سفر خود به سرزمین آفتاب عنوان کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم را دولت صادق‌الوعد عنوان کرد.

بازدید از شرکت هپکو، افتتاح مرکز همایش‌های بین‌المللی پروین اعتصامی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در کارگروه اشتغال استان مرکزی از مهمترین برنامه‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اراک است.

مرتضوی همچنین عصر امروز به خمین، محلات و دلیجان سفر می‌کند و ضمن بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین از چند طرح در دست اجرای این سه شهرستان بازدید می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha