۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85108059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در پاکستان با حضور ایران

اسلام‌آباد- ایرنا- نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و معماری با حضور شرکت های برجسته خارجی و همچنین نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران از فردا (جمعه) به مدت ۳ روز در «کراچی» به عنوان قلب اقتصاد پاکستان آغاز بکار می کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، هفت شرکت از جمهوری اسلامی ایران در کنار شرکت‌هایی از چین و پاکستان در نمایشگاه بین المللی کراچی میزبان تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و شرکت های داخلی و خارجی خواهند بود که درصدد همکاری و مشارکت با طرف های ایرانی هستند.

این نمایشگاه مهم ترین رویداد بین المللی پاکستان در حوزه صنعت ساختمان و معماری محسوب می‌شود و قرار است با حضور شرکت های برجسته از کشورمان روز جمعه با حضور مقامات دولت ایالت سِند، «حسن نوریان» سرکنسول ایران در کراچی، مسوولان انجمن معماری پاکستان و دیپلمات های خارجی در شهر کراچی افتتاح شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان پاکستان هفتمین رویداد نمایشگاهی در این‌ کشور با حضور مقتدرانه شرکت‌های ایرانی از دی ماه سال گذشته است. طی کمتر از سه سال اخیر ۵ رویداد نمایشگاهی محصولات ایران در شهر کراچی و ۲ نمایشگاه نیز به ترتیب در لاهور و اسلام‌آباد برگزار شد.

به گفته «سعید دهقانی» مدیرعامل شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری ایران، همچنین قرار است در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی میان صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران پاکستانی با شرکت‌های ایرانی حاضر برگزار می‌شود.

پاویون جمهوری اسلامی ایران در فضایی با مساحت ۱۲۰ متر مربع با حضور ۷ شرکت از کشورمان میزبان شرکت‌های مختلف است و حضور قدرتمند ایران در عرصه صنعت ساختمان و معماری را به نمایش خواهد گذاشت.

بازار ۲۴۰ میلیون نفری پاکستان و مرز قریب به یکهزار کیلومتری مشترک با کشورمان، از ویژگی های تاثیرگذار در تجارت بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha