معاون استاندار بوشهر: دستگاه‌های اجرایی اقدامات دولت را به جامعه اطلاع رسانی کنند

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای جهاد تبیین خدمات، فعالیت‌ها و اقدامات دولت در استان را به صورت مستمر اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز پنجشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد امیدآفرینی و نشاط در بین مردم یکی از رسالت‌های شورای اطلاع‌رسانی است که به خوبی باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: همچنین حضور مسئولان و مدیران استانی در بین مردم، انعکاس خدمات و اقدامات نظام و برگزاری میز خدمت باید مورد توجه مدیران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: شورای اطلاع‌رسانی باید به عملکرد مدیران استانی در این راستا نظارت و بررسی لازم را انجام دهد.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان نسبت به انتصاب مشاور رسانه‌ای اقدام کنند و نسبت به توسعه و تجهیز روابط عمومی‌های خود توجه و حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

پورات با تاکید بر برگزاری منظم جلسه‌های شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: در نشست‌های شورای اطلاع رسانی از اساتید و صاحب نظران این حوزه استفاده و از پیشنهادات آنها در راستای رشد این شورا بهره‌گیری لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: صدا و سیما و سایر رسانه‌های استان نیز اقدامات دولت را به نحو مطلوب پوشش و به مردم اطلاع رسانی کنند.

پورات ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، فرمانداران و بخشداران در بخش سواد رسانه‌ای و انتخابات در دستور کار شورای اطلاع‌رسانی استان قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر همچنین با اشاره به هفته هلال احمر گفت: هلال احمر منشاء خدمات و برکات زیادی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود و امداد گران این جمعیت همواره در خط مقدم امداد رسانی در حوادث و بلایا حضور پیدا می‌کنند.

پورات افزود: اقدامات مجاهدانه جمعیت هلال احمر گواهی می‌دهد که امدادگران این مجموعه ایثارگرانه در سخت‌ترین لحظه‌ها حضور داشته و ماندگارترین تصاویر را از خود به جای گذاشته‌اند.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر نماد آرامش و امید است و امدادگران جمعیت هلال احمر در هر جایی حضور پیدا کردند تا حد بسیار زیادی تسکین دهنده آلام و رنج‌های مردم بوده‌اند.

به گفته پورات هلال احمر به عنوان یگان آماده و دارای نیروی انسانی مستعد و مجهز که ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه مدیریت بحران دارد، همراه با تجارب ارزشمند خود بایستی تلاش کند با اولویت پیشگیری، آموزش همگانی را در سطح استان بوشهر فراگیر نماید.

پورات گفت: به طور قطع استمرار آموزش‌های عمومی که در مدیریت کنونی هلال احمر استان بوشهر به خوبی دنبال می‌شود تا حد زیادی می‌تواند فشار و توان مدیریت این مجموعه را هنگام مدیریت بحران و تلفات و خسارت‌ها را کاهش دهد و جامعه را ایمن سازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha