۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85108134
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز اول بازسازی ورزشگاه تختی اردبیل با ۷۵ میلیارد ریال هزینه اجرا شد

اردبیل - ایرنا - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از صرف ۷۵ میلیارد ریال برای اجرای فاز اول بازسازی و بهسازی جایگاه تماشاگران و جایگاه ویژه ورزشگاه تختی اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، اکبر ورودی روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرایی بهسازی و باز سازی سکوهای استادیوم تختی اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای فاز دوم جایگاه ویژه و جایگاه خبرنگاران نیز به‌زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با توجه ویژه استاندار اردبیل و در نظر گرفتن اعتبارات لازم این فاز در کمترین زمان ممکن به پایان برسد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین با حضور در تالار وزنه‌برداری اردبیل از اتمام پروژه این تالار خبر داد و ادامه داد: محوطه‌سازی این تالار در حال اجراست و این مجموعه هم به‌زودی در اختیار جامعه ورزش استان قرار خواهد گرفت.

ورودی اضافه کرد: این پروژه با نام شهدای مدافع حرم و در راستای گرامیداشت گنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل نامگذاری شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تامین زیرساخت‌های ورزشی را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های متولیان ورزش استان برشمرد و گفت: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌های ورزشی شاهد توسعه و رشد ورزش استان باشیم.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده و ۵۳ هیات ورزشی در این استان فعال بوده و بیشتر رشته‌های ورزشی در شهرستان های استان نیز هیات دارند.

در این استان در مجموع حدود ۶۰ هزار ورزشکار اعم از زن و مرد بیمه و سازماندهی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha