بیش از ۶ برابر بودجه سالانه قزوین اعتبارات محرومیت زدایی برای استان درنظر گرفته شد

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۶ برابر بودجه عمرانی سالانه استان اعتبارات محرومیت زدایی برای استان در قالب انعقاد تفاهم نامه با قرارگاه امام حسن (ع) درنظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در نشست با رئیس و معاونان جهاد کشاورزی قزوین افزود: بخش قابل توجهی از اعتبارات درنظر گرفته شده که ۱۳ هزار میلیارد تومان است، در حوزه محرومیت زدایی صرف اجرا و تکمیل ساخت مخازن آب کشاورزی در روستاها خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبارات یاد شده و اجرای طرح های معطل در روستاها از سوی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) موجب حفظ و ماندگاری روستاییان، تقویت کشاورزی و اشتغالزایی آنان می شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با حمایت های مجلس سطح حمایت های بیمه ای از محصولات کشاورزی نیز ارتقا پیدا کرده است.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید نیازهای روستاییان را به خوبی پاسخ دهیم،افزود: تامین آب از نیازهای مهم در این رابطه است که بخشی از آن باید از طریق اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری دنبال و پیگیری شود.

وی ادامه داد: در صورت بی توجهی به نیازهای روستاییان و تامین امکانات لازم و بدیهی خطر خالی شدن بعضی روستاها در مناطق طارم سفلی، کوهین، الموت غربی و الموت شرقی وجود دارد.

محمدبیگی در ادامه بر پیگیری برای تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به منظور سرعت بخشیدن به اجرای طرح های کشاورزی و احیای دشت قزوین تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha