بهره‌مندی بیش از ۵۹ هزار نیازمند از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت استان گلستان

گرگان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گلستان با کمک خیران و نیکوکاران و اعتبارات امدادی از سال ۱۳۹۶ تاکنون توانسته، ۵۹ هزار مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴۶۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان اعطا کند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، عیسی بابایی امروز پنجشنبه در سومین دوره همایش ملی « قرض نیکو » کمیته امداد اظهار کرد: در مدت این ۶ سال برای بیش از ۱۹۵ هزار نفر توسط صندوق امداد ولایت افتتاح حساب شده است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق امداد ولایت استان با پیروی از اصول بانکداری اسلامی و چشم‌پوشی از سودهای مرسوم در شبکه بانکی، در سال گذشته بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ مورد تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان به مددجویان و اقشار نیازمند و محروم استان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: پرداخت وام‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در زمینه وام‌های کارگشایی، ودیعه، ساخت و تعمیرات مسکن، ازدواج، درمان، دانشجویی، اشتغال و خودکفایی به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

بابایی گفت: این صندوق با ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه و با هدف جذب سپرده‌های مردمی از سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران، در نظر دارد با برنامه‌ریزی هدفمند، پرداخت حداکثری وام‌های قرض‌الحسنه را تسریع و تسهیل کند.

وی عنوان کرد: این نهاد با هدف یاری‌رسانی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان با اولویت توانمندسازی آنان ایجاد شده، از این رو صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با استفاده از امکانات و بانک اطلاعاتی جامع و کامل جامعه هدف خود و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم نسبت به خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و اعطای تسهیلات به اقشار تحت حمایت خود متمرکز شده است.

گفتنی است در این همایش از امر خداپسندانه سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران گلستانی در صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان در راستای کمک به مددجویان و اقشار نیازمند، تجلیل به عمل آمد.

سومین دوره همایش ملی «قرض نیکو» با حضور عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیران و نیکوکاران سپرده‌گذار گلستانی به صورت ویدیو کنفرانس با سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha