تجربه پرواز رایگان در نمایشگاه بین المللی اینوتکس با «دستگاه مشابه ساز پرواز»

تهران- ایرنا- مدیر اجرایی شرکت هوانوردی آسو گفت: نمایشگاه بین المللی اینوتکس۲۰۲۳ شرایط تجربه پرواز را با استقرار دستگاه سیمیلاتور (دستگاه مشابه ساز پرواز) فراهم کرده است. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا ، نیما اباذری افزود: شرکت هوانوردی آسو به دنبال دعوت منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس، شرایط تجربه پرواز در این نمایشگاه با استقرار دستگاه سیمیلاتور (دستگاه مشابه ساز پرواز) فراهم کرده است.

وی گفت: شرکت آسو با استقرار در این نمایشگاه به پشتوانه چندین فروند هواپیمای مدرن و مجهز به همراهی کادری مجهز شرایط آموزش علاقه‌مندان به پرواز را ایجاد کرد است، از این رو این شرکت با استقرار در این نمایشگاه تاکنون میزبان تعداد زیادی از علاقه‌مندان به صنعت خلبانی بوده و به این ترتیب امکان شناسایی استعدادهای بهینه در این حوزه را فراهم کرده است.

اباذری با بیان اینکه دستگاه سیمیلاتور (مشابه ساز پرواز) توسط یک مهندس ایرانی در فنلاند ساخته شده است، ادامه‌داد: تجربه خوشایند پرواز در کابین با حضور مربیان با تجربه زمینه حضور افراد علاقمند در را به مراحل تخصصی تر فراهم می‌سازد.

رونمایی از پنل های روشنایی هوشمند فوق العاده کم مصرف در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

همچنین نسل جدید پروژکتورهای فوق کم مصرف یوفو هوشمند با صرفه جویی افزون بر ۶۰ درصد انرژی همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۳ رونمایی شد.

تجربه پرواز رایگان در نمایشگاه بین المللی اینوتکس با «دستگاه مشابه ساز پرواز»

«هیربد آقابابا» مدیر فروش شرکت اتوبات، اظهار داشت: پنل‌های روشنایی هوشمند فوق‌العاده کم مصرف شرکت اتوبات با کاربری صنعتی برای نخستین بار در کشور تولید شد و به این ترتیب فرصت صرفه جویی ۶۰ درصدی برق در واحدهای تولیدی را فراهم کرد.

وی افزود: براساس تحقیقات انجام شده، پیش از این در دنیا با این کیفیت محصولی تولید نشده که مناسب نصب در ارتفاع کم در محیط‌های آموزشی، آزمایشگاهی، اداری و غیره باشد و با بهره‌گیری از نور استاندارد امکان تنظیم تور با ریموت کنترل از فاصله ۳۰ متری را نیز دارد.

آقابابا یادآور شد: پنل‌های روشنایی مذکور با استفاده از نور محیط امکان صرفه جویی در مصرف انرژی برای نیروگاه‌ها را با توجه به تاکید بر صرفه جویی انرژی را مهیا می‌کند.

وی اضافه کرد: پنل‌های هوشمند کم مصرف در حال حاضر در مرحله تولید انبوه و رفع نیازهای داخلی قرار دارد و رایزنی‌های مناسبی برای حضور در بازار کشورهای منطقه نیز انجام شده است.

شرکت مذکور در تعامل با منطقه‌ ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس امکان خدمات رسانی و عرضه محصول به واحدهای صنعتی را فراهم کرده است.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری در محل پارک فناوری پردیس برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha