وزیر کار: شرکتهای دانش بنیان با اجرای طرح کارساز، زیر چتر حمایتی دولت قرار می‌گیرند

اراک - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت‌های دانش بنیان با اجرای طرح کارساز از سوی صندوق بازنشستگی آینده ساز، زیر چتر حمایتی دولت قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، "صولت مرتضوی" پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی توانبخشی اراک در جمع خبرنگاران افزود: به تازگی، صندوق بازنشستگی آینده ساز، طرح و ایده‌ای را عملیاتی کرده که براساس آن کسورات بازنشستگی، شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه نخبگانی فعالیت دارند، در راستای توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری مجدد به خود شرکت ها بازمی‌گردد.

وی تاکید کرد: به واسطه منابع در اختیار این صندوق، می‌توان گام‌های موثرتری در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و جامعه نخبگان برداشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: برای نخستین گام با مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام، موافقت نامه‌ای مبادله شده که امید است به تمام مراکز دانش بنیانی که امکان واریز کسورات بازنشستگی به این صندوق را دارند قابل تسری باشد.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت وزارت متبوع از مراکز توانبخشی گفت: در راستای مساعدت و تعامل به منظور اداره این مراکزی به صورت تقریبی در دو مرحله سازمان بهزیستی، حمایت های ویژه‌ای را به استناد قوانین مدنظر پرداخت و ما مکلف هستیم که از این مراکز حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نیکوکاران و خیرین این حوزه رسالت خطیری دارند و کمک سازمان بهزیستی به این مراکز محدود و حداقل است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از مدیران لایق و شایسته فعال در این مراکز بیان کرد: این جامعه هدف علاوه بر برنامه ریزی ویژه برای اداره امورات توانخواهان، بدون چشمداشت خدمات زیادی به جامعه معلولان ارایه می دهند که این امر هزینه ها را به شدت کاهش داده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: روند درمان و رفع نیازهای توان خواهان از سوی آحاد مختلف مردم، پزشکان، پرستاران و مددکاران به صورت موردی دنبال می شود و وزارتخانه نیز در راستای حمایت از این جامعه هدف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا عصر امروز پنجشنبه علاوه بر اراک، به شهرستان‌های خمین، محلات دلیجان نیز سفر می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha