۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85108750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین: عقب نشینی نمی‌کنیم

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85108750
مقاومت فلسطین: عقب نشینی نمی‌کنیم

تهران- ایرنا- اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین پنجشنبه شب در ادامه حملات موشکی به فلسطین اشغالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که عقب نشینی نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا از الجزیره، اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در این بیانیه گفتند: عقب نشینی نمی‌کنیم و ترورها فقط ما را قوی‌تر می‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین افزودند: به دشمن می‌گوئیم که در رویکردش در سیاست بمباران خانه‌های امن، اشتباه محاسباتی دارد.

در همین رابطه گردان‌های القدس نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقاومت از همه انتظارات فراتر رفت و ۳۵ ساعت دشمن را به وحشت انداخت.

این گروه مقاومت فلسطین افزود: مسیر مقاومت با عملیات ترور متوقف نمی‌شود.

گردان‌های القدس اضافه کرد: مصمم به دفع تجاوز دشمن و آماده گسترش دایره آتش صرف نظر از اینکه نبرد چقدر طول بکشد و به هر قیمتی، هستیم.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۲۸ فلسطینی از جمله ۶ کودک و چهار زن و چهار تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی روز گذشته (چهارشنبه) «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند.

طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تلاش می‌کنند تا از افزایش درگیری‌های جدید بین نیروهای اشغالگر (رژیم) اسرائیل و گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه جلوگیری کنند اما هنوز در این زمینه به پیشرفتی دست نیافته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha