۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85108837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

احداث بیمارستان خصوصی در مریوان

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85108837
احداث بیمارستان خصوصی در  مریوان

سنندج-ایرنا- فرماندار شهرستان مریوان گفت: مجوز احداث بیمارستان خصوصی در این شهرستان صادر شده است و در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می شود.

اسماعیل احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از مزیت های شهرستان مرزی مریوان را «توریسم درمانی» خواند و اظهار کرد: این پروژه در مرحله مطالعه و تهیه نقشه است و براساس برنامه ریزی انجام شده در هفته دولت امسال کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: داشتن مرز بین المللی باشماق که افزون بر انجام رویه های تجاری در آن، سالانه تعداد زیادی مسافر هم از آن تردد می کنند از مهمترین مزیت های این شهرستان به شمار می رود که باید نهایت استفاده را از این ظرفیت ها در راستای توسعه منطقه بکار گیریم.

فرماندار شهرستان مریوان ادامه داد: مسافران زیادی از اقلیم کردستان عراق برای بهره مندی از توانمندی های درمانی کشورمان از طریق باشماق وارد ایران می شوند که اگر مراکز درمانی به تعداد کافی و مجهز به امکانات لازم در شهرستان مریوان وجود داشته باشد توریسم درمانی در این شهر رونق پیدا خواهد کرد.

احمدی یادآور شد: با توجه به ظرفیت های موجود در بخش های مختلف در مریوان اگر اقتصاد این شهرستان به پویایی برسد شاهد تحولات موثری در حوزه اقتصاد نه تنها در کردستان بلکه در غرب کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه لازمه توسعه انواع گردشگری اعم از گردشگری ورزشی، مذهبی، درمانی و غیره ایجاد و تقویت زیرساخت ها در این شهرستان است، گفت: راه و حمل نقل یکی از زیرساخت های مهم است که با اجرای پروژه هایی به دنبال بهبود و ارتقای آن هستیم.

مریوان در ۱۰۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha