۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85108969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد تبیین با چاشنی هوشمندانه طنز

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85108969
جهاد تبیین با چاشنی هوشمندانه طنز

تهران- ایرنا- معاون سیما با تجلیل از عوامل مجموعه «دی‌بی‌سی» گفت: این برنامه در شرایطی که ما در اوج جنگ شناختی هستیم، توانسته در قالب طنز با تکیه به متن خوب و هوشمندانه، ماهیت رسانه های معاند را افشا کرده و فریضه تبیین را به سهم خود به‌ انجام رساند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محسن برمهانی امروز، جمعه ۲۲ اردیبهشت با حضور در محل ضبط برنامه «دی‌بی‌سی» در مشهد گفت: این برنامه که پیش تر توجه افراد را در فضای مجازی به خود جلب کرده بود، به همت شبکه دو بر بستر پخش تلویزیونی هم قرار گرفت تا مخاطبان گسترده ای بیننده آن باشند. خوشبختانه پس از این برنامه، برنامه‌های دیگری در شبکه دو با این رویکرد ساخته شد و پیش رفت.

سلیم غفوری قائم‌مقام معاونت سیما گفت: دی‌بی‌سی، مصداق کار رسانه‌ای رو به جلو و آفندی در نقد رسانه‌های معاند بوده و خوش درخشیده است؛ حتی بخشی که انقلابی هم نبودند از این هوشمندی و نقدی که این برنامه نسبت به رسانه‌های معاند داشت، لذت می‌بردند و کار را دنبال می‌کردند.

جهاد تبیین با چاشنی هوشمندانه طنز

حامد بامروت نژاد مدیر شبکه دو گفت: محافظت و مراقبت از اثری که دیده می‌شود، سخت است و باید به گونه ای طراحی داشت تا با همین قوت روی آنتن بماند و رشد کند. امیدوارم با تلاش و پشتکار عوامل این مجموعه، کار زیبا و خلاقانه‌ای که انجام می‌دهید توسعه پیدا کند.

تهیه کننده و برخی از دست اندرکاران این برنامه ضمن اشاره به پخش ۳۶ قسمت از این مجموعه ۱۰۰ قسمتی از آنتن تلویزیون، درباره این تجربه کاری نکاتی را مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha