۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85109062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مشهد: مشکلات اقتصادی دستاورد دشمن است

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85109062
امام جمعه مشهد: مشکلات اقتصادی دستاورد دشمن است

مشهد-ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی محصول مدیریت مدیران یا افراد داخلی نیست و دستاورد دشمن برای مردم کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی ایراد شد افزود:دشمن چون هر روز هم از پیروزی خودش نا امید تر می شود و شاهد قدرت و غلبه ما در عرصه های بین‌المللی است حلقه فشار اقتصادی و معیشت ما را تنگ تر می کند.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید اولویت نخست مسوولان نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها باشد و آنان باید تلاش کنند سفره تنگ مردم وسعت پیدا کند و این مشکلات آنان حل شود چون مشکلات اقتصادی و معیشتی، سفره انسان را تنگ می کند و انسان در این شرایط، نمی تواند موقعیت مقاومتی خود را دقیقا حفظ کند.

امام جمعه مشهد با بیان این که مشکلات اقتصادی و معیشتی، مجوزی برای دست برداشتن از دین نیست گفت: ما بیش از ۴۰ سال در مسیر نظام دینی خویش سرمایه گذاری کرده ایم و بیش از نیم میلیون شهید تقدیم کرده ایم، پس نمی توان گفت چون مشکل اقتصادی داریم و گرسنه هستیم خون جگر و داغ خانواده این عزیزان را نادیده بگیریم.

علم الهدی افزود: مشکل اقتصادی نباید موجب شود که ما از اساس دین و حکمرانی آن و از نظام دست برداریم چرا که تمام خون های شهیدان برای حکمرانی دین در کشور ریخته شد و اکنون ما نسبت به آن مسوول هستیم.

وی ادامه داد: شهیدان، جان خویش را برای حکمرانی دین در کشور داده اند و روی پیشانی بند خود عبارات " یا زهرا" و "یا مهدی ادرکنی" نوشته بودند و هیچ کدام روی پیشانی بند خود نه "نان" نوشته بودند، نه "آب"، نه "زندگی" و نه "خاک" چرا که هدفشان حکمرانی دین بود.

امام جمعه مشهد گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران نیز باید پای خون شهدای خویش بایستند و خودشان مانع پایمال شدن خون آنها شوند و در این مسیر تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha