دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت به نظام و ادامه مسیر انقلاب را هموار می کند

تبریز- ایرنا- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ این نظام هستند، گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولین امید و انگیزه برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم را می‌دهد.

مراد صحرایی روز جمعه در دیدار با خانواده شهیدان یغما و رنجبر در تبریز با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا و ایثارگران در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد:
براساس روایات اسلامی جایگاه همسران شهدا از زنان انبیا بالاتر است و رسیدگی به امور خانواده شهدا یکی از وظایف اصلی مسوولان است.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به فرزندان شهدا داشتند، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی هستند .

دیدار با خانواده شهدا موجب پالایش روح می شود

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: دیدار با خانواده‌ شهدا موجب عزت، افتخار و پالایش روح انسان می شود.
عابدین خرم با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند، افزود: امیدواریم شرمنده شهدا نباشیم و بتوانیم آرمان های متعالی آنان و انقلاب اسلامی را تحقق بخشیم.
به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر یک روزه به تبریز با خانواده شهدای فرهنگی، شهید سخاوت رنجبر و شهیده ثریا یغما که هر ۲ از نیروهای فرهنگی انقلاب اسلامی بودند و در سال ۱۳۶۵ در بمباران منطقه خانه سازی تبریز به فیض شهادت نایل آمدند دیدار و با اهدای لوحی تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha