درویش: برخی به دنبال توطئه برای پرسپولیس هستند/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ بر اساس اسناد و مدارک، مشکلی برای کسب مجوز حرفه‌ای نداریم اما عده‌ای در پی توطئه برای این تیم هستند.

به گزارش ایرنا، رضا درویش امروز جمعه در آستانه دیدار حساس پرسپولیس برابر گل‌گهر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این آخرین بازی خانگی ماست و امیدواریم با یک پیروزی دلچسب و شیرین این بازی را به اتمام برسانیم. از هواداران هم تشکر می‌کنیم و یک عذرخواهی از از آن‌ها داریم که واقعا فضا آنقدر مهیا نیست که همه هواداران از نزدیک تیم را تشویق کنند. از دیگر هواداران می‌خواهم انرژی مثبت بفرستند تا با پیروزی در این دیدار مهیای قهرمانی در هفته آخر شویم.

وی در مورد شایعه حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بر اساس اسناد و مدارک، مشکلی نداریم اما اگر عده‌ای در پی این توطئه هستند، باید از آن‌ها بپرسید. همه اسناد برای برای گرفتن مجوز حرفه‌ای را ما مهیا کردیم. یک سری برنمی‌تابند که ما مجوز را گرفته باشیم.

درویش عنوان کرد: به هواداران می‌گوییم آن چیزی که از ما برمی‌آمد را تماما انجام دادیم و مابقی را باید مجراهای حقوقی بگویند و تا کنون هم آن‌ها چیزی نگفتند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد توویت حسین قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی بیان کرد: این‌ها بد است که این موارد آنقدر دهان به دهان می‌چرخد. این یک کار ملی است و ایران مطرح است. بیایید برای ایران یک کاری کنید که از این موهبت استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس امسال دوگانه می‌کند یا نه گفت: اگر خدا کمک کند، انشاالله این کار انجام می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha