نورافکن: آنهایی که از پشت پرده خبر دارند، سپاهان را قهرمان واقعی می‌دانند

تهران- ایرنا- بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: حتی اگر قهرمان هم نشویم، به زعم اهالی فوتبال و تماشاگرانی که فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند پشت پرده چه مسائلی می‌گذرد، بازهم قهرمان واقعی ما هستیم.

به گزارش جمعه شب ایرنا، امید نورافکن پس از برتری قاطع پنج بر صفر تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: همه چیز برای قهرمانی در دست بود اما در بازی با ملوان، کار را برای دقایقی رها کردیم.

وی افزود: ما خیلی زیبا بازی می‌کنیم و قهرمان اصلی امسال، سپاهان است. از ۲ ماه قبل همه می‌دانستند که قهرمانی به هفته پایانی کشیده می‌شود و باید در روز آخر نیز در زمین مس کرمان برنده شویم. هیچ دیداری در لیگ آسان نیست و تقابل با مس کرمان که در منطقه سقوط است، خیلی سخت خواهد بود.

نورافکن گفت: حتی اگر قهرمان هم نشویم، به زعم اهالی فوتبال و تماشاگرانی که فوتبال را می‌فهمند و می‌دانند پشت پرده چه مسائلی می‌گذرد، بازهم قهرمان واقعی ما هستیم.

این بازیکن در خصوص عملکرد خوبش در هفته‌های اخیر، اضافه کرد: وظیفه‌ام این است که تمرینات را به خوبی انجام داده و خواسته‌های مربی را به خوبی اجرا کنم. همیشه سعی کرده‌ام که مسئولیت‌پذیر باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha