۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85109503
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات پزشکی رایگان توسط گروه‌های جهادی در شهرستان ملارد 

ملارد - ایرنا - گروه جهادی پزشکی شهید مدافع حرم مهدی عسگری در یک اقدام خداپسندانه خدمات پزشکی رایگان به مردم شهرک امید بخش صفادشت شهرستان ملارد ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی جهادی ۲ روزه (۲۱ و ۲۲ اردیبهشت) به همت گروه جهادی شهید مدافع حرم شهید مهدی عسگری و همکاری فرمانداری ملارد، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، فرهنگسرای شهرداری صفادشت، گروه جهادی شهدای گمنام و حوزه مقاومت بسیج شهید شاد فرسا شهرک امید به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی اجرا شد.

در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت پزشک عمومی، متخصص مغز و اعصاب، مامایی، متخصص گوش و حلق و بینی، روانشناسی، متخصص پوست، مشاوره، غربالگری سلامت ارائه می‌شود که با استقبال بسیار خوب مردم این منطقه روبرو شد.

براساس این گزارش، با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.

در همین راستاجابر کریمی فرماندار ملارد به همراه حجت الاسلام خوبرو امام جمعه شهر صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان از روند ارائه خدمات به مردم این منطقه بازدید و ضمن گفت وگو با جهادگران و قدردانی از زحمات آنان در جریان روند خدمات کریمانه این گروه قرار گرفتند.

براساس اعلام مسئولا این گروه جهادی بیش از ۷۰۰ نفر از خدمات رایگان این گروه جهادی بهره مند شدند.

شهرستان ملارد با ۲ بخش مرکزی و صفادشت در جنوب غرب استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha