۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85109642
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه پاسخ موشکی مقاومت به صهیونیست ها/ سرزمین های اشغالی میزبان ۱۰۹۹ راکت مقاومت

تهران-ایرنا- منابع خبری از پاسخ راکتی مقاومت فلسطین در ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از الجزیره، گروه های مقاومت فلسطین بامداد امروز حملات موشکی جدیدی از شمال نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیستی را آغاز کردند.

بنابر این گزارش، لحظاتی قبل صدای آژیر خطر در شهرک های نیرعام، مفلسیم، سدیروت و ایفیم در اطراف نوار غزه به صدا در آمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که از آغاز درگیری اخیر در بامداد سه شنبه (حملات بمب افکن های رژیم صهیونیستی به غزه) تاکنون هزار و ۹۹ موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اسراییلی (صهیونیستی) شلیک شده و گنبد آهنین فقط توانسته با ۳۴۰ فروند موشک و راکت مقاومت مقابله کند.

با ادامه حملات تجاوزکارانه بمب افکن های رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت نیز بامداد امروز حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را ازسرگرفتند.

به دنبال این حملات، آژیر خطر هم اکنون در مناطق مجاور باریکه غزه به صدا درآمده است.

این حملات به دنبال آن صورت می‌گیرد که جنگنده‌های صهیونیستی در ادامه جنایات ضدبشری بامداد شنبه مناطق مختلف در نوار غزه را بمباران کردند که در جریان آن تاکنون هفت منزل مسکونی در غزه تخریب ویران شدند.

منابع خبری در فلسطین اشغالی گزارش دادند، هواپیماهای جاسوسی رژیم اشغالگر خانه‌ای را در خیابان یرموک در مرکز غزه هدف قرار داده‌اند.

پیش از آن نیز گزارش‌ها حکایت از آن داشت که جنگنده‌های صهیونست منزل شهید «بهاء ابوالعطاء» در محله «الشجیع» در شرق غزه نیز که یک ساختمان ۵ طبقه بوده را هدف قرار داده و آن را ویران کردند.

گزارش این شبکه حاکی است این جنگنده‌ها در ساعات گذشته هفت خانه را در نوار غزه تخریب کرده‌اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر جمعه نیز با حمله به یک منزل مسکونی در نوار غزه، سه فلسطینی را شهید و ۱۰ نفر دیگر را زخمی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha