۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85109871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معرفی متخلفان سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی دشت آزادگان به مراجع قضایی

اهواز- ایرنا- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان گفت: کشاورزان متخلفی که در این شهرستان باقی مانده محصول کشاورزی خود را آتش زدند به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا هادی جلالی شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پس از بازدید و ثبت نقاط UTM زمین‌های کشاورزانی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش محصول خود می‌کنند شکوائیه تنظیم و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: تشخیص هویت و مشخصات کامل کشاورزان متخلف با هماهنگی و استعلام از اداره جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شده و به طور جدی نسبت به برخورد با این تخلف ورود می کنیم.

سرپرسـت اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان با اشاره به برگزاری چندین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای جلوگیری از این بروز چنین تخلفاتی تحت عنوان مخاطرات زیست‌محیطی با همکاری فرمانداری گفت: با وجود اطلاع رسانی گسترده‌ اما باز همچنان شاهد آتش زدن بقای محصولات کشاورزی در این شهرستان هستیم.

جلالی با اشاره به اینکه سوزان بقایای محصولات کشاورزی در کنار ایجاد آلودگی هوا باعث از بین بردن مواد مفید خاک می شود ادامه داد: در نشست هایی که با دادستان شهرستان برگزار شد؛ مصوب گردید که با کشاورزان متخلف برخورد قضایی شود.

شهرستان دشت آزادگان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی خوزستان در کنار رودخانه کرخه در غرب خوزستان قرار دارد.

پیش از این نیز دادگستری خوزستان اعلام کرده بود که سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی جرم است و با متخلفات برخورد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha