نصیرشلال: روحیه جنگندگی پولادمردان قابل تقدیر بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با تمجید از عملکرد شاگردانش در پیکارهای قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی گفت: روحیه جنگندگی شاگردانم در جینجو قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا از ١٣ اردیبهشت آغاز و پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۳ اردیبهشت) به پایان رسید. این رقابت‌ها یکی از مهمترین گزینشی‌های المپیک در قاره آسیا بود. تیم ایران در بخش مردان ۱۰ نماینده و در بخش زنان پنج وزن‌بردار را به جینجو کره‌جنوبی اعزام کرده بود.

ملی‌پوشان کشورمان با کسب ۶۳۵ امتیاز بالاتر از تیم‌های ازبکستان ۶۳۱ امتیاز و چین ۶۰۸ امتیاز قهرمان آسیا شدند. نمایندگان کشورمان ۲ مدال طلا، سه نقره و سه برنز کسب کردند.

نواب نصیرشلال در پایان مسابقات قهرمانی آسیا با تمجید از عملکرد پولادمردان ایران اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را به مردم ایران و خانواده وزنه‌برداری تبریک می‌گویم. ما با کمترین تمرینات ممکن به این مهم دست پیدا کردیم. در روز آخر رقابت بسیار حساس بود و ما هم از لحاظ تیمی و هم انفرادی با تیم ازبکستان رقابت سختی داشتیم که در نهایت به قهرمانی تیمی ایران منجر شد.

وی ادامه داد: بیشتر وزنه‌برداران اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا موفق ظاهر شدند و با تمرینات کمی که تیم داشت من روحیه جنگندگی این تیم را می‌ستایم. من و دیگر اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا کاستی‌ها جبران شود و در مسابقات آینده بتوانیم در بخش تیمی و انفرادی قاره کهن موفق ظاهر شویم. استعدادهایی که در وزنه‌برداری ایران وجود دارد می‌تواند خیلی زودتر از تصور ما را به اهدافی که داریم برسانند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن با اشاره به قدرت‌نمایی فوق‌سنگین‌های ایران گفت: علیرضا یوسفی و آیت شریفی بسیار خوب کار کردند و بالاتر از رکوردهای شخصی خود در قهرمانی آسیا وزنه زدند. آیت زمانی که به اردو آمد سطح بالایی از آمادگی نداشت اما توانست با قدرت خود را به مسابقات قهرمانی آسیا برساند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha