۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85110382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارائه خدمات بهداشتی درمانی هلال احمر زنجان به ۱۱۶۴ نفر در روستای ذاکر

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در هفتمین روز از هفته هلال احمر، کاروان سلامت به یکهزار و ۱۶۴ نفر از اهالی روستای ذاکر به ارزش بیش از سه میلیارد ریال خدمات درمانی، معیشتی، آموزشی و فرهنگی ارائه داد.

حکمت الله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با هفته هلال احمر و با هدف ارتقای سلامت عموم مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار کاروان سلامت متشکل از فوق تخصص طب اورژانس، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشک، متخصص اطفال و کودکان، عفونت داخلی، داروساز و پزشک عمومی برای یکهزار و ۱۶۴ نفر از اهالی روستای ذاکر خدمات ارائه دادند.
وی اظهارداشت: علاوه بر تیم پزشکان تیمی از کارشناسان شامل مامایی، ارتز و پروتز، بینایی سنجی و خدمات پرستاری، انجام تست قند و فشار خون را به مراجعان ارائه شد.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۰۰ بسته بهداشتی مورد نیاز برای کودکان و بانوان نیز در روستای ذاکر توزیع شد.
هاشمی، از ارائه آموزش های هلال احمر در روستای ذاکر خبرداد و افزود: این آموزش ها نیز برای ۱۵۵ نفر از علاقه‌مندان ارائه شد.
وی ادامه داد: یک تیم سحر(سفیران حمایت های روانی) نیز در این روستا نسبت به ایجاد فضایی شاد و مفرح و انجام بازی های آزاد و ساختارمند برای کودکان فعالیت های فرهنگی ارائه داند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به ۱۲۸ نفر از دانش آموزان روستای ذاکر نیز هدایای فرهنگی اهدا شد.
هاشمی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده ۲ شهید جهادگر و سرباز وظیفه روستای ذاکر از دیگر برنامه های انجام شده در قالب طرح نیابت بود.
گفتنی است، معاون جذب و سازماندهی داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، روابط عمومی سازمان داوطلبان، معاونین هلال احمر استان، امام جماعت، معاون بخشدار و دهیار روستای ذاکر نیز در اجرای این طرح حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha