۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبر: 85110573
T T
۱۹ نفر

برچسب‌ها

پاداش برد یزدانی در حساب جادوگر

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبر: 85110573
پاداش برد یزدانی در حساب جادوگر

تهران- ایرنا- گربه سیاه یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک به عنوان برترین کشتی‌گیر سال ۲۰۲۲ آمریکا انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، جایزه برترین کشتی‌گیر آمریکا از سال ۱۹۹۲ به بهترین‌های این رشته به صورت سالیانه اهدا می‌شود. جان اسمیت نخستین کشتی‌گیری بود که به این جایزه رسید. همچنین در ۳۰ سال گذشته نامدارانی مانند کایل اسنایدر سه بار، دیوید تیلور سه بار، جردن باروز ۲ بار، ترور دلاگنف ۲ بار و جو ویلیامز ۲ بار این جایزه را به خود اختصاص دادند.

جیدن‌دن کاکس، گیبل استیوسن، جی دی برگمن، جیک هربرت، هنری سجودو، دانیل کورمیر، بیل زادیک، تالی تامسون، کائل ساندرسون، براندون اسلی، استیون نیل، سامی هنسون، لس گچس، کندال کراس، کوین جکسون، ملوین داگلاس، تری و تام برندز و جان اسمیت از دیگر دریافت کنندگان جایزه برترین کشتی‌گیر سال آمریکا هستند.

فدراسیون کشتی آمریکا جایزه برترین کشتی‌گیر سال ۲۰۲۲ این کشور را به دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان و المپیک در دسته ۸۶ کیلوگرم داد. تیلور در سال ۲۰۲۲ با غلبه بر حسن یزدانی در فینال موفق به کسب مدال طلای قهرمانی جهان شد. تیلور همچنین در سال ۲۰۲۱ موفق به کسب این جایزه ارزشمند شده بود.

جادوگر آمریکایی هر چند که در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ کشتی آزاد جهان در اسلو نتوانست بر حسن یزدانی غلبه کند اما چند ماه پیش از آن مسابقات در فینال کشتی آزاد وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک در ثانیه‌های پایانی یزدانی را مغلوب و به مدال طلا رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha