۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1408
کد خبر: 85110655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان پراید در ارومیه دستگیر شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبر: 85110655
سارقان پراید در ارومیه دستگیر شدند
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۲ سارق (زن و مرد) با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خودرو پراید در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صادق شکری روز یکشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهر ارومیه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان شعبه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های وقوع جرم و اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی ۲ متهم (زن و مرد) را شناسایی و در حالیکه قصد سرقت یک دستگاه خودرو پراید را داشتند، در یک عملیات منسجم و ضربتی آنها را دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ۲ دستگاه خودروی پراید مسروقه از سارقان کشف شده است، گفت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت پراید اعتراف کرده و پس از سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شکری از شهروندان خواست نکات ایمنی را هنگام پارک کردن خودرو رعایت کرده و حتی الامکان خودروی خود را هنگام شب در پارکینگ مطمئن پارک کرده و از تجهیزات ضد سرقت از قبیل قفل پدال و قفل فرمان استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha