۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85110751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایات رژیم صهیونیستی پایان ندارد؛ هدف گذاری عملیات ترور در کرانه باختری

تهران- ایرنا - "ایتامار بن گویر"، وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بعد از اعلام آتش بس در نوار غزه و در ادامه جنایات این رژیم، خواستار عملیات نظامی علیه گروه های مقاومت فلسطین در کرانه باختری شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روزنامه یدیعوت آحارنوت، ایتامار بن گویر، وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار عملیات نظامی علیه گروه های مقاومت فلسطین در کرانه باختری شد.

وی در نشستی با اعضای حزبش درخصوص آتش بس غزه گفت که در انجام‌ عملیات علیه نوار غزه تاثیرگذار بودم، درخواست بعدی من انجام عملیات ترور در کرانه باختری است.

بن گویر خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در عملیات غزه رخ داد بسیار خوب و مهم بود، اما ما نباید وارد مرحله مهار و آرامش شویم، عملیات بعدی باید در کرانه باختری باشد، زیرا تعداد قابل توجهی از فلسطینیان (رزمندگان مقاومت) از آنجا خارج می شوند، بنابراین درخواست بعدی ما کشتار هدفمند در کرانه باختری است.

منابع خبری شنبه شب از آغاز اجرای توافق آتش‌بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

در همین رابطه الجزیره گزارش داد، تنها دقایقی پس از زمان آغاز اجرای توافق آتش بس، آژیر خطر حملات موشکی در شهرک‌های صهیونیستی غلاف غزه به صدا درآمد.

محمد الهندی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به الجزیره گفت: توافق آتش بس شامل توقف هدف قرار دادن غیرنظامیان، افراد و منازل است.

وی افزود: ما نقاط قوت و توانایی‌هایی داریم که به ما امکان می‌دهد با حملات مقابله کنیم و ضمانت واقعی اتحاد ما در برابر (رژیم) اسرائیل است.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که، از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک و راکت شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

پیشتر رسانه‌های عبری‌زبان اعتراف کرده بودند که جنبش جهاد اسلامی با پرتاب یک هزار و ۲۰۰ موشک، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha