۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85110757
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در سلماس بازدید کرد

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی مطابق شصت و هشت هفته گذشته و در قالب یکشنبه‌های تولید، از چند واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سلماس بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی روز یکشنبه در شصت و نهمین برنامه یکشنبه‌های حمایت از تولید، در اولین گام از صنایع نساجی شهرستان سلماس بازدید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه از شرکت تولیدی فرآورده‌های لبنی سلماس بازدید کرد و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در سلماس بازدید کرد

شرکت فرآورده‌های لبنی سلماس در سال ۱۳۸۳ در شهرستان سلماس با اشتغال زایی برای ۲۰ نفر تاسیس شد و با ظرفیت هشت هزار و ۹۳۰ تُن در سال اقدام به تولید شیر، ماست، دوغ و خامه می‌کند.

معتمدیان همچنین ضمن بازدید از شرکت کشت، صنعت و دامپروری پگاه سلماس از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در سلماس بازدید کرد

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس در سال ۱۳۸۵ در شهرستان سلماس تاسیس شد و با ظرفیت ۲ هزار راس دام، روزانه بطور میانگین ۴۸ تُن و سالانه حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ تُن شیر تولید می‌کند.

رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی مورد توجه ویژه نهادهای مسوول قرار گیرد

استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به وجود برخی مشکلات در شهرک‌های صنعتی استان گفت: رفع این مشکلات باید مورد توجه ویژه نهادهای مسوول قرار گیرد.

محمدصادق معتمدیان پس از بازدید از واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی سلماس افزود: این مشکلات باید به صورت کامل احصا و در جلسه ویژه‌ای با حضور صاحبان واحدهای صنعتی و مسوولان شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های اجرایی دخیل بررسی شود.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در این بازدیدها مطرح شد، مشکل سند واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی است که باید عوامل تاخیر در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر همکاری بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری صنعتی در نقاط مختلف استان بویژه شهرستان سلماس ادامه داد: دولت نیز در این مسیر کمک‌کار بخش خصوصی خواهد بود.

معتمدیان همچنین از واحدهای تولیدی سلماس نسج، زولا سوت، شهدآور و پگاه سلماس بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha