۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85111016
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حدود ۴۱ میلیارد تومان صرف برق‌رسانی در شاهرود شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 85111016
حدود ۴۱ میلیارد تومان صرف برق‌رسانی در شاهرود شد

شاهرود - ایرنا - مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: ۴۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان اعتبار به منظور اجرای ۵۸۱ طرح عمرانی برق‌رسانی این شهرستان در سال ۱۴۰۱ هزینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال فرخ‌زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اصلاح و بهینه سازی ۸۸ هزار و ۳۸۹ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف از مهمترین طرح‌های انجام شده سال ۱۴۰۱ شهرستان شاهرود بود.

وی با بیان اینکه در راستای هوشمندسازی شبکه، ۱۰۷ دستگاه کنتور هوشمند طرح «فهام» نصب شد، ادامه داد: مجموع کنتورهای نصب شده در شهرستان شاهرود تا پایان سال گذشته به یک هزار و ۴۳۱ دستگاه رسید.

مدیر توزیع برق شاهرود به دیگر فعالیت‌های این مدیریت در سال ۱۴۰۱ اشاره و اظهار کرد: ساخت و افزایش ظرفیت ۵۲ دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف این شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه مجموع ظرفیت ایستگاه‌های توزیع برق این شهرستان به میزان ۱۸۹ هزار و ۲۷ مگاولت آمپر رسید، افزود: به روستای کلاغ زیلی از توابع بخش بیارجمند در راستای اجرای طرح «محرومیت‌زدایی و مهاجرت معکوس» برق رسانی شد.

فرخ‌زاده ادامه داد: تبدیل شبکه فشارضعیف هوایی به کابل خودنگهدار، تعویض پایه‌های فرسوده برق و نصب پایه‌های جدید به منظور برق‌رسانی برای مشترکان جدید از جمله اقدام‌های انجام شده در راستای طرح «بهارستان» برای روستاهای این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه طرح جایگزینی کابل خودنگهدار به جای شبکه‌های سیمی فشار ضعیف هوایی اجرا شد، اظهار کرد: طی سال گذشته در مجموع بیش از ۶۵ هزار متر از این نوع کابل‌ها در مناطق شهری جایگزین شد.

حدود ۴۱ میلیارد تومان صرف برق‌رسانی در شاهرود شد

۲ هزارو ۴۲۶ مشترک جدید برق در شاهرود جذب شد

مدیر توزیع برق شاهرود با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ هزار و ۴۲۶ مشترک جدید برق جذب شد، افزود: شمار مشترکان برق این شهرستان به ۱۰۶ هزار و ۱۶۸ مشترک رسید.

وی ادامه داد: اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستاهای دزیان، قلعه بالا، دستبو، غزازان، مغان و دیزج در قالب اجرای طرح «بهارستان»، ساخت ۱۵ دستگاه پست هوایی عمومی به منظور بهبود پروفیل ولتاژ و ایجاد زیرساخت برای تامین برق متقاضیان جدید، تامین روشنایی معابر، اصلاح و بهینه‌سازی تجهیزات و تاسیسات موجود از اولویت‌های کاری مدیریت توزیع برق شاهرود در سال ۱۴۰۲ است.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۲۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha