۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85111069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: ظرفیت دانشگاه فرهنگیان افزایش پیدا می‌کند

گناوه - ایرنا - نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه دانشگاه فرهنگیان بالابردن ظرفیت هیات علمی و دانشجو است.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم جمیری روز یکشنبه در جمع مدیران مدارس شهرستان دیلم اظهار کرد: توجه به وضعیت دانشگاه فرهنگیان مورد تاکید رهبری بوده و در اولویت دولت و مجلس قرار گرفته است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی با جدیت طرح رتبه‌بندی معلمان را دنبال کرد و اگر توجه جدی مجلس نبود این مصوبه به مرحله اجرایی نمی‌رسید، البته در اجرا نواقصی داشته و دارد که تلاش می‌شود برطرف شود.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آن چیزی که می تواند موجب رشد و تعالی مادی و معنوی جامعه باشد آموزش و پرورش است و آن کسی که در این مجموعه با زبانش، قلمش و رفتارش نقش ایفا می‌کند، معلم است.

وی بیان کرد: کمبودها در آموزش و پرورش زیاد است ولی مدیران مدارس با همراهی معلمان در صف مقدم این سختی‌ها هستند و آموزش و پرورش را سرپا نگه داشته‌اند.

جمیری گفت: از این جلسه و شنیدن مطالبی که نمایندگان مدیران سه مقطع تحصیلی بیان کردند یک حس خوبی پیدا کردم که نشان از پویایی آموزش و پرورش شهرستان است.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha