۳۵ خودروی حامل سوخت قاچاق در هرمزگان توقیف شد

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85111182
۳۵ خودروی حامل سوخت قاچاق در هرمزگان توقیف شد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:  ۳۵دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت طی یک هفته در نقاط مختلف استان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش روز یکشنبه پلیس هرمزگان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: این خودروها در جریان اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا و سوخت و پایش مداوم مناطق جرم خیز و گلوگاه های سطح استان توقیف شدند.

وی ادامه داد: در این طرح قاچاقچیان در انتقال بیش از ۱۸۲ هزار لیتر گازوییل به ارزش ۴۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال ناکام ماندند.

به گفته رییس پلیس استان در این طرح ۴۱ نفر متهم نیز دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲۱ سارق در ۲۴ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس نیز از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۱ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "تیمور دولتیاری" اضافه کرد: ۲۰ نفر تبعه بیگانه بدون مجوز اقامت، ۲ متهم تحت تعقیب، ۴ نفر عامل قاچاق کالا و پنج خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی کشف ۳۱ هزار و ۲۰ لیتر سوخت قاچاق ، ۵۵ هزار عدد انواع قرص های روان گردان ، ۱۰۹ دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره و ۹۰۰ بسته انواع سیگار قاچاق را بخش دیگری از نتایج طرح ۲۴ساعتی ارتقای امنیت عمومی بندرعباس اعلام کرد.

توقف تیبا با بار تریاک

جانشین فرماندهی انتظامی استان نیز از کشف ۱۴۹ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک طی عملیات موفق پلیس شهرستان میناب خبر داد.

سرهنگ "مهرداد مشوق " گفت: مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان رودان با اقدام اطلاعاتی، از عبور محموله مواد مخدر از یکی از روستاهای بخش هشتبندی میناب به شهرستان بندرعباس به وسیله یک دستگاه خودروی تیبا مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی به مسیرهای تردد قاچاقچیان در جاده "هشتبندی -میناب" اعزام شدند که پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و ۱۴۹ کیلو و ۸۰۰گرم تریاک از آن کشف و یک قاچاقچی نیز دستگیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha