۱۰۲ پرونده به دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت بوشهر ارسال شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: نخستین دوره جایزه ملی جوانی جمعیت استان بوشهر در هفت حوزه برگزار و در مجموع ۱۰۲ پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

رقیه زنگنه‌نژاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: نخستین دوره جایزه ملی جوانی جمعیت در هفت حوزه خانواده، سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، خانواده و موسسات و شرکت‌های خصوصی برگزار شده است.

وی افزود: در پایان مهلت شرکت در این رویداد، ۵۷ پرونده در حوزه خانواده، ۱۷ مورد دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی، ۱۱ پرونده مدیران، ۱۰ نفر در بخش نخبگان، چهار سازمان و گروه مردم‌نهاد و سه پرونده فعالان رسانه‌ به دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت استان بوشهر رسیده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تصریح کرد: با اینکه بوشهر استانی برخوردار در فعالیت شرکت‌ها و موسسات خصوصی است اما هیچ‌ یک از این واحدها در جایزه ملی جوانی جمعیت شرکت نکرد.

زنگنه نژاد یادآور شد: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در کمک به پیشبرد قانون جوانی جمعیت، آیین‌نامه‌های تشویقی و انگیزشی سازمان برای کارکنان، محتوای محیطی آن و جای دادن ترویج ازدواج و فرزندآوری در تبلیغ محصولات و خدمات از محورهای ارزیابی موسسات خصوصی بود.

۱۰۲ پرونده به دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت بوشهر ارسال شد

وی ادامه داد: این رویداد استانی چهارم خردادماه با معرفی سه برگزیده در هر بخش به‌ کار خود پایان می‌دهد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یادآور شد: این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود که اکنون نخستین دوره آن فراخوان شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha