فرماندار بهاباد: آیین‌های خردادماه با مشارکت مردم و رویکرد بصیرتی برگزار شود

یزد- ایرنا- فرماندار بهاباد گفت: برگزاری آیین های سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) باید با مشارکت مردم و رویکرد بصیرتی برگزار شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا تیموری روز یکشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسبت‌های ماه خرداد افزود: یکی از ابعاد جهاد تبیین که مورد تاکید رهبر انقلاب است، بسترسازی برای مشارکت مردم و جوانان را در امور مختلف است که از این طریق آنان تحولات دوران انقلاب را بهتر درک می کنند.

وی گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی بیش از ۲۰۰ نفر از مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به مرقد امام راحل اعزام خواهند شد و قطعا آمار متقاضیان بیش از این تعداد است، همچنین برگزاری رژه خودرویی، یادواره شهدا، مراسم بدرقه کاروان کشوری فرهنگی ورزشی از سرباز تا سردار، مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام(ره) و آزادسازی خرمشهر از دیگر برنامه هایی است که به مناسب آیین ای ویژه ماه خرداد برگزار می شود.

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر و مراسم ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری بهاباد برگزار شد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha