۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85111406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حامیان فلسطین در پاکستان فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند

اسلام‌آباد- ایرنا- مردم پاکستان در روز نکبت علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کرده و با فریادهای مرگ بر اسرائیل و به آتش کشیدن پرچم این رژیم جعلی، بار دیگر یکپارچگی و وحدت در دفاع از آزادی قدس را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شهرهای «لاهور و کراچی» در روز "نکبت" (سالروز اعلام موجودیت رژیم خبیث صهیونیستی و اخراج مردم فلسطین از سرزمین مادری خود) شاهد گردهمایی حامیان فلسطین و تجمعات ضدصهیونیستی بود و معترضان موج اخیر حملات وحشیانه اسرائیل به نواز غزه و شهادت فلسطینیان بی‌دفاع را محکوم کردند.

حامیان فلسطین در پاکستان اعم از شیعه و سنی امروز با برگزاری تجمع ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین، تهاجم رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند. تجمعات ضدصهیونیستی به اهتمام «بنیاد فلسطین پاکستان» در مقابل باشگاه‌ خبرنگاران در لاهور و کراچی برگزار شد.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و ضمن همبستگی با ملت فلسطین، بر حمایت از محور مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست تاکید و موج اخیر حملات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را محکوم کردند.

حامیان فلسطین در پاکستان فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند

«صابر ابو مریم» دبیرکل بنیاد فلسطین طی سخنرانی در تجمع روز نکبت در کراچی، واکنش قوی جهان اسلام از جمله کشورهای منطقه علیه اقدام‌های تجاوزگرانه رژیم نامشروع صهیونیستی را خواستار شد و گفت: نهادهای بین المللی باید فراتر از بیانیه و واکنش‌ نرم به مساله فلسطین بپردازند.

وی تاکید کرد که اسرائیل یک رژیم غاصب، نامشروع و جعلی است و مسلمین جهان به ویژه مردم پاکستان هرگز در برابر توطئه عادی سازی با این رژیم تسلیم نخواهد شد.

در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب پاکستان نیز سخنرانان در تجمع ضدصهیونیستی، اقدامات این رژیم در شهرک‌سازی و افرایش واحدهای مسکونی در اراضی اشغالی به ویژه تشدید فعالیت‌های اشغالگرانه اسرائیل را محکوم و آزادی قدس را هدف اصلی و مشترک ملت‌های مسلمان عنوان کردند.

حامیان فلسطین در پاکستان فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند

معترضان با فریادهای قدس زنده باد و فلسطین زنده باد، پرچم‌های آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل را به آتش کشیدند. فعالان سیاسی پاکستان خواستار واکنش سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای حقوق بشر جهان علیه تشدید اقدامات ضدبشری اسرائیل در فلسطین شدند.

امروز در تاریخ ملت فلسطین به «روز نکبت» (یوم النکبه) نام گذاری شده است، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۲۷ برابر با ۱۴ مه ۱۹۴۸ میلادی صهیونیست‌ها با اشغال سرزمین فلسطین، پایه‌های ناامنی، بی‌ثباتی، جنایت و اشغالگری را در منطقه بنا کردند.

اکنون نزدیک به هشت دهه از اشغال سرزمین مقدس فلسطین از سوی صهیونیست‌ها می‌گذرد و در این مدت اشغالگران صهیونیست با بیرون راندن فلسطینیان از سرزمین آبا و اجدادی‌شان از هیچ جنایت و وحشیگری برای تصاحب و ادامه اشغالگری خود فرو گذار نبوده‌اند.

حامیان فلسطین در پاکستان فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند

حامیان فلسطین در پاکستان فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha