۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹
کد خبر: 85111468
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: مردم‌داری راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان با بیان اینکه مدال افتخار مسئولان، نوکری و خدمت به مردم است، گفت:  مردم‌داری راهبرد مقابله با دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی است.‌

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان شامگاه یکشنبه در آیین معرفی فرماندار گرمسار در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران رضایت مندی مردم است و فرمانداری می‌تواند موفق عمل کند که کارهای شهرستان را با هماهنگی دیگر مسوولان شهرستان پیش ببرد و بداند اختلاف، موجب یاس و نا امیدی خواهد بود.

رشد ۲۰۰ درصدی زیرساخت اینترنت در استان سمنان

هاشمی افزود: استان سمنان در اینترنت به همت دولت سیزدهم در حوزه زیر ساخت اینترنت ۲۰۰ درصد رشد را تجربه کرده است.‌

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و ما بوجود آنان افتخار می کنیم، تصریح کرد: موفقیت های کسب شده در استان‌ مرهون تلاش مسئولان و همراهی مردم استان است.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم در اوج عزت و اقتدار به سر می‌برد و در معادلات بزرگ سیاسی دنیا تاثیر گذار است.‌
استاندار سمنان یادآور شد: عزت، افتخار، امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر و ایستادگی اقشار مختلف مردم است.
وی با اشاره به پیدا شدن پیکر مطهر شهید بسیجی حسین خانی از شهدای دفاع مقدس پس از ۴۰ سال، افزود: یاد و خاطر امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام و به‌ویژه شهید خانی که پیکر پاک و مطهرش بعد از سال‌ها بر دستان مردم شهرستان گرمسار تشییع خواهد شد، گرامی می دارم.
هاشمی خاطرنشان کرد: با ساخت و سازهای انجام‌ شده در راستای طرح جهش ملی مسکن، برای چند سال آینده، حداقل ۱۰۰هزار نفر به جمعیت شهرستان گرمسار افزوده خواهد شد.
استاندار سمنان گفت: تامین امنیت و برگزاری انتخابات وظیفه ذاتی وزارت کشور است و ما به‌عنوان مجریان انتخابات به مردم قول خواهیم داد که از رای مردم بعنوان حق الناس حفاظت خواهیم کرد.

استاندار سمنان: مردم‌داری راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است

کارجهادی لازمه شکوفایی اقتصادی

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا آرامی امام‌جمعه گرمسار در این آیین ضمن آرزوی موفقیت برای خانی در مسوولیت فرمانداری گرمسار، افزود: جبهه و جهاد امروز، جبهه اقتصادی است و انتظار می‌رود مسوولان با اهتمام ویژه و کار جهادی در راستای شکوفایی بیش از پیش اقتصاد تلاش کنند.

استاندار سمنان: مردم‌داری راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است

لوله‌گذاری انتقال آب آشامیدنی به گرمسار آغاز شد

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: لوله گذاری و جوشکاری طرح انتقال آب آشامیدنی شهرستان‌ گرمسار از روز گذشته آغاز شد.

اردشیر مطهری در این آیین افزود: ۸۰ کارخانه و شرکت تولیدی در منطقه اقتصادی گرمسار در حال ساخت است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز هر فردی که در جایگاه مدیریتی کشور قرار می گیرد باید امانتدار خوبی برای مردم باشد.، تصریح کرد: انتصاب فرماندار شهرستان گرمسار، موجب رضایت مندی و اعتماد مردم خواهد بود.‌

استاندار سمنان: مردم‌داری راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است

تقویت وفاق و شناسایی ضعف و قوت راهبرد فرماندار در مسیر توسعه گرمسار

رضا خانی فرماندار شهرستان‌ گرمسار در آیین معرفی خود ضمن تشکر از اعتماد استاندار سمنان در سپردن مسئولیت فرمانداری شهرستان گرمسار به او افزود: با تقویت نقاط قوت و احصاء و رفع نقاط ضعف برای توسعه این شهرستان با همدلی و وفاق تلاش می‌کنم.

وی افزود: امروز شهرستان گرمسار به یک‌ کارگاه سازندگی تبدیل شد که این دستاورد به‌واسطه پیگیری‌های استاندار سمنان و مدیران شهرستان گرمسار شکل گرفته است و امیدوارم خدمتگزار خوبی برای مردم گرمسار باشم.‌

استاندار سمنان: مردم‌داری راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آئین معرفی رضا خانی به عنوان فرماندار شهرستان گرمسار که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی به همراه جمعی از مدیران کل ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمسار حضور داشتند.

شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان و در همسایگی استان تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha