فرماندار بافق: مردم و مسئولان همکاری با نیروی انتظامی را تقویت کنند

یزد- ایرنا- فرماندار بافق گفت: مردم و مسئولان همکاری خود را با نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم دهقان شامگاه یکشنبه در نشستی با فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بافق ضمن تشکر از زحمات فعالیت‌های خستگی ناپذیر پرسنل انتظامی، نظم و آرامش حاکم بر شهر را مدیون ایثار، علاقه و عشق سبزپوشان نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: ارتقاء جایگاه و استقلال نیروی انتظامی به فرماندهی کل انتظامی (فراجا) با فرمان رهبر معظم انقلاب، نشان از شان و منزلت این نهاد انقلابی از دیدگاه بصیرتی فرمانده کل قوا است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر نظم و امنیت نباشد هیچکس و هیچ چیز در جای خودش نمی ماند، افزود: لازمه رسیدن به جامعه دور از هرگونه جرم و جنایت، ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی است.

رئیس شورای تامین شهرستان بافق خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تمام دستگاه ها و مسئولان شهرستان اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی با ناجا همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

دهقان با اشاره به وظایف قانونی فراجا در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی کشور گفت: در راستای بسترسازی برای توسعه اقتصادی، نیروی انتظامی ضمن مقابله با مفاسد اقتصادی، امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش خصوصی را نیز فراهم می کند.

سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق هم در این دیدار ضمن برشمردن اقدامات شایسته فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان از جمله در پایان دادن به اغتشاشات سال گذشته و برقراری نظم و امنیت و آرامش در جامعه، گفت: پرسنل پرتلاش و کم توقع نیروی انتظامی شهرستان در کمال اقتدار و تلاش شبانه روزی، عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود برجای گذاشتند.

در ابتدای این نشست سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافق در گزارشی اقدامات و فعالیت های این نهاد در سال گذشته را با ارائه آمار و ارقام بیان کرد و گفت: اگر در جامعه امنیت نباشد، نباید توقع آرامش داشته باشیم.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha