۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85111751
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک فلسطینی دیگر در هجوم اشغالگران به شهر نابلس شهید شد 

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹
کد خبر: 85111751
یک فلسطینی دیگر در هجوم اشغالگران به شهر نابلس شهید شد 

تهران - ایرنا - خبرگزاری فلسطینی سما از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر در اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست در جریان هجوم امروز (دوشنبه) به اردوگاه «عسکر» در شرق نابلس خبر داد.  

به گزارش ایرنا، خبرگزاری سما به نقل از منابع محلی نوشت: این دو فلسطینی با تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در جریان مقاومت در برابر هجوم آنان به این اردوگاه هدف قرار گرفتند.

صبح امروز، تعدادی زیادی از نظامیان صهیونیست از چند محور به شهر نابلس هجوم بردند که باعث بروز درگیری های شدید از جمله در اردوگاه عسکر و محله المساکن الشعبیه در این شهر شد.

نظامیان اشغالگر همچنین به منزل خانواده شهید "عبدالفتاح خروشه" حمله کردند و آن را برای اجرای عملیات تخریب، مورد بررسی قرار دادند.

با شهادت این جوان فلسطینی در حمله امروز نظامیان اشغالگر به نابلس، شمار شهدای فلسطینی بدست رژیم صهیونیستی در سال جاری در کرانه باختری و نوار غزه به ۱۵۲ شهید می رسد که ۳۳ تن آنان مربوط به تجاوز اخیر صهیونیست ها به نوار غزه است.

توافق آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از ساعت :۰۰ ۲۲ شنبه شب ( ۲۳ اردیبهشت ماه) به وقت فلسطین میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر و پس از درگیری های سنگین و بویژه موشک باران مناطق اشغالی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، اجرایی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که گروه‌های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده‌اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه‌های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۱ تن از فرماندهان و نیروهایش طی ۵ روز حمله صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا، در ادامه این بیانیه آمده است که ۶ نفر از این افراد، فرماندهان ارشد از جمله فرمانده میدانی و یکی از مسئولان یگان عملیات و نیز ۴ عضو یگان موشکی و دستگاه امنیتی سرایا القدس بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha