مستند ایرنا از خودکشی به سبک بدنسازی؛ ورزشکارانی که دیگر بیدار نمی‌شوند

تهران- ایرنا- استفاده از داروهای غیرمجاز در رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص بدنسازی، باعث شده تا سلامتی ورزشکاران بشدت به خطر بیفتد.

به گزارش ایرنا،‌ ورزشکاران ما در رشته‌های مختلف در حال کسب افتخارات گوناگونی هستند اما برخی از آن‌ها برای رسیدن به اهداف بزرگ، صبر کمی دارند و در فکر تغییر یک شبه هستند. همین مسئله باعث شده که ورزشکاران، مخصوصا در رشته پرورش اندام و بادی‌بیلدینگ به فکر استفاده از داروها و مکمل‌های شیمیایی غیر فیزیولوژیکی باشند.

این مکمل‌ها باعث تغییر زیاد در زمان کم می‌شود اما عوارض آن‌ها آنقدر زیاد است که معمولا مرگ‌های ناگهانی را در پی خواهد داشت.

در پی رونق بازار داروهای کشنده بدنسازی برای رفع این مشکل و مطلع‌سازی مردم از خطرات این داروها به سراغ ساخت مستندی رفتیم و در آن از عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام، دکتر مجتبی سالاری‌فر متخصص قلب و فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و اکبر خزایی مربی بین‌المللی بدنسازی، محقق علوم پزشکی ورزشی و تنها داور ایرانی IFBB pro  رفتیم تا در مورد این مسئله مهم بیشتر صحبت کنیم.

لازم و ضروریست که از این افراد و همینطور علی سلامت موسس باشگاه‌های جوان و تیمش که در حوزه ورزش پاک سابقه درخشانی دارد و باشگاه بدنسازی خود را در اختیار گروه فیلمبرداری ایرنا قرار داد تشکر و قدردانی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha