تشکیلات قضایی استان تهران در پذیرش کارآموز وکالت محدودیت ندارد

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برای پذیرش کارآموزی قبول‌شدگان در آزمون وکالت محدودیت و مشکل وجود ندارد و تشکیلات قضایی استان تهران ظرفیت پذیرش بیش از ۲۵۰۰ نفری که در آزمون وکالت پذیرفته شدند را دارد.

به گزارش ایرنا از دادگستری استان تهران، علی القاصی مهر روز دوشنبه اظهارداشت: یکی از راه‌های دسترسی به عدالت و احقاق حق، دسترسی آسان مردم به وکیل و در عین حال با هزینه پایین است.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی و پیچیدگی دعاوی و همچنین توسعه تشکیلات قضایی، دسترسی به وکیل از مهمترین موضوعات برای تحقق دادرسی عادلانه است. از طرفی، در بسیاری از قوانین هم حضور وکیل الزامی اعلامی است.

القاصی افزود: نه تنها برای کارآموزی پذیرفته شدگان کنونی در استان تهران ظرفیت داریم بلکه اگر تعداد قبولی‌ها بیشتر هم شود، باز هم تشکیلات قضایی استان آمادگی برگزاری دوره کارآزموزی را دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: تشکیلات قضایی این استان، ظرفیت پذیرش بیش از ۲۵۰۰ نفری که در آزمون وکالت پذیرفته شدند را دارد و زمینه شروع به کار آن‌ها فراهم می‌شود و امیدوارم نتیجه این امر دسترسی راحت مردم به وکلا و دادرسی عادلانه باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha