۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 5447
کد خبر: 85112232
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کرملین: کمک نظامی بریتانیا به اوکراین تاثیری بر عملیات روسیه نخواهد گذاشت

تهران-ایرنا- سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه لندن در تلاش است میان کشورهایی که تسلیحات به اوکراین می‌فرستند پیشتاز باشد، گفت: کمک نظامی بریتانیا به اوکراین، تأثیری بر عملیات نظامی ویژه روسیه نمی‌گذارد اما به تخریب بیشتر منجر خواهد شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز در پاسخ به اظهارات دولت بریتانیا به خبرنگاران گفت: ما این اظهارات را به شدت منفی می‌دانیم، بریتانیا قصد دارد در بین کشورهایی که تسلیحات به اوکراین می‌فرستند، پیشتاز باشد.

پیش از این، دولت بریتانیا اعلام کرد که لندن در ماه‌های آینده موشک‌های دفاعی و سامانه‌های هوایی بدون سرنشین از جمله پهپادهای تهاجمی دوربرد را به اوکراین ارسال می‌کند.

پسکوف در ادامه این مصاحبه درباره انتخابات ترکیه که در حال برگزاری است به خبرنگاران گفت: کرملین از نزدیک انتخابات ترکیه را دنبال می کند و به انتخاب مردمش احترام می‌گذارد.

وی در مورد گمانه‌زنی‌ها درباره وخامت وضعیت سلامتی الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس گفت: هیچ بیانیه‌ای از مینسک در مورد وضعیت سلامتی لوکاشنکو وجود ندارد و لازم است به اظهارات رسمی توجه شود.

دیمیتری پسکوف همچنین اعلام کرد که کرملین به شدت با اظهارات اخیر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه روسیه در حال وابستگی به چین است، مخالف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha