نجابت مردم و تلاش نیروهای نظامی در مدیریت حوادث سال گذشته قابل تقدیر است

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زحمات نیروهای نطامی و انتظامی در کف میدان و نجابت مردم شریف، اقشار مختلف، معتمدان، ماموستایان و شیوخ منطقه در جهت کنترل حوادث سال گذشته قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهدا و یادواره ۲۱۵۶ شهید مهاجر و انصار فراجا در سنندج اظهار کرد: کردستان پاییز سال گذشته کانون حوادث بود و اگر سختی و تلاش نیروهای امنیتی و حمایت مردم نبود، قضیه به راحتی تمام نمی‌شد.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی استان بیش از ۱۰۰ روز آماده باش بودند، یادآور شد: درخشش نیروها به ویژه نیروی انتظامی به وضوح در جریانات سال گدشته مشهود بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، استان را سرزمین مجاهدت های خاموش توصیف کرد و گفت: امنیت امروز ایران و کردستان، نتیجه خون شهدای بسیاری است و باید قدردان مجاهدت شهدا و ایثارگران و رزمندگان بود.

کردستان استانی امن و مطمئن است

فرمانده انتظامی کردستان هم اظهار کرد: مردم این استان در مقابله با توطئه های داخلی و
خارجی برگ زرینی به کتاب افتخارات خود افزودند.

سردار علی آزادی افزود: سرزمین کردستان به خون شهدا مزین است و این استان به برکت خون شهیدان، امروز یک سرزمین امن و مطمئن است.

وی امروز شکوه و عظمت ایران اسلامی مرهون شهیدان است، ادامه داد: افتخار می کنیم در سازمانی مشغول خدمت هستیم که همچنان باب شهادت باز است و تمام تلاشمان را برای جلب رضایت پروردگار و مردم بکار می گیریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha