۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85112900
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات «انتقام آزادگان» محور گفت وگوی مقام فلسطینی با «زیاد النخاله»

تهران-ایرنا- دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با هم دیدار و درباره تحولات سیاسی و میدانی عملیات «ثارالاحرار» (انتقام آزادگان) گفت وگو کردند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از صوت القدس، «جمیل مزهر» معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین به همراه هیاتی به دیدار «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین رفت.

در این دیدار که تعدادی از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز حضور داشتند، درباره تحولات سیاسی و میدانی عملیات «ثارالاحرار» و اتفاقات بعد از آن گفت وگو و از خانواده شهدا و مردم غزه تقدیر شد.

مدیریت عملیات توسط نیروهای مقاومت و عدم توانایی دشمن در تحقق اهداف خود از جمله محورهای این دیدار بود و دو طرف تاکید کردند که این هماهنگی صورت گرفته، باعث شد تا دشمن صهیونیستی شروط مقاومت را بپذیرد.

حاضران در این دیدار همچنین بر تداوم همکاری و هماهنگی میان «سرایا القدس» و گردان های شهید «ابوعلی مصطفی» تاکید کردند.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه هفته گذشته با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

منابع خبری شنبه شب و پس از چهار روز درگیری، از آغاز اجرای توافق آتش‌بس در ساعت ۲۲ به وقت محلی بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر خبر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha