فرماندار شمیرانات: جهاد تبیین باید جزو مهمترین سیاست روابط عمومی‌ها باشد

شمیرانات - ایرنا - فرماندار شمیرانات گفت: جهاد تبیین، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهمترین سیاست‌ها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه ها قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی ذاکریان روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان شمیرانات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: معظم له خطاب به جوانان فرمودند شما جوانان و دانشجویان که به معنای واقعی کلمه، میوه‌ی دل ملّت و امید آینده‌ی این کشور هستید به مسئله‌ «تبیین» اهمیت بدهید، خیلی از حقایق هست که باید تبیین شود، لذا با پیروی از فرمایشات ایشان در جهاد تبیین، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهمترین سیاست‌ها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه ها قرار گیرد.

وی بر استفاده از ظرفیت های نوین ارتباطی تاکید و خاطرنشان کرد: اقدامات و عملکرد دستگاه باید به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش به اطلاع عموم برسد.

این مسئول افزود: تبعیض و برخورد سلیقه‌ای توسط مسئولان دستگاه‌ها در هیچ زمینه‌ای پذیرفته نیست و فرمانداری ضمن نظارت بر عملکرد ادارات تابعه، گزارشات مصداقی با شرح موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ذاکریان ادامه داد: مدیران فرامنطقه ای ما در پیگیری بازدیدهایشان از منطقه جاجرود تا رودبار قصران به بررسی وضعیت ناایمن و معضلات ترافیکی، نحوه کار (ایجاد راه، ترمیم، تعریض) پرداخته و دائما بر این امر نظارت کامل دارند.

فرماندار شمیرانات: جهاد تبیین باید جزو مهمترین سیاست روابط عمومی‌ها باشد

در پایان این نشست سند ثبت آئین "حراجی حسینه فشم " در فهرست ملی میراث فرهنگی توسط فرماندار تحویل حاج صدرالله حسینی از معتمدین و پیر غلام رودبار قصران شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha