۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85113381
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای همدان پنج درجه افزایش می‌یابد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲
کد خبر: 85113381
دمای هوای همدان پنج درجه افزایش می‌یابد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: افزایش نسبی دمای هوا در نقاط مختلف استان بین پنج تا ۶ درجه سانتیگراد تا پایان هفته پیش بینی می شود.

«روح‌الله زاهدی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در طول ۲۴ ساعت آینده، صاف، آفتابی، همراه با وزش باد شدید در اواسط روز پیش بینی می‌شود.

وی از احتمال افزایش ابرناکی هوا در ساعات عصرگاهی تا پایان هفته خبر داد و افزود: بر همین اساس بارش های پراکنده یا رگبار موقت در برخی از نقاط استان انتظار می رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت سامانه بارشی از روز شنبه بارش باران به شکل رگبار، همراه با رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می شود که از روز دوشنبه این سامانه بارشی از استان خارج می شود.

زاهدی افزود: اسدآباد با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و بهار با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۹ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha