۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۱
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 85113644
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین مورد نیاز برای احداث ۲۸۵ واحد مسکونی در بیله‌سوار تامین شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: ۴۱۷ متقاضی مسکن در شهرستان بیله سوار آورده اولیه خود را پرداخت کردند و زمین مورد نیاز برای احداث ۲۸۵ واحد مسکونی در بیله سوار مغان تامین شد.

به گزارش ایرنا ، صاحبعلی اصغری در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خصوص آخرین اقدامات انجام شده در زمینه تامین مسکن شهروندان گفت: ۲۴۰ واحد مسکونی در بیله‌سوار واگذار شده که از این تعداد قرارداد ساخت ۱۴۰ واحد تکمیل شده و قرارداد ۱۰۰ واحد نیز از اوایل خردادماه منعقد می‌شود ف ضمن اینکه در شهر جعفرآباد نیز قرارداد ساخت ۱۲ واحد تکمیل شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۷۳متقاضی در شهر بیله‌سوار و ۴۴ متقاضی در شهر جعفرآباد آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت کردند و زمین مورد نیاز برای مسکن ۲۸۵ متقاضی تامین شده است.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: تعداد ۲ هزار و ۸۵۲ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که ۳۷۹ نفر برای شهر بیله‌سوار و ۱۵۶ نفر برای شهر جعفرآباد به تایید نهایی رسیده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیله‌سوار افزود: همچنین برای ساخت مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی شده و ۱۶۳ متقاضی از طرف کمیته امداد و ۶۸ متقاضی از طرف بهزیستی معرفی و مورد تایید قرار گرفته است.

اصغری همچنین در خصوص رفع نواقص مسکن مهر ۳۰۴واحدی پشت فرمانداری نیز گفت: با هماهنگی و پیگیری مدیرکل راه وشهرسازی استان اعتباری جهت رفع نواقص این پروژه از جمله نصب و تجهیز آسانسور در نظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: موضوع اراضی خالصه دولتی که بیش از نیم قرن برای اهالی شهر بیله‌سوار و شهرداری مشکلاتی را بوجود آورده است، با حضور نماینده مردم بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی و شهردار و شورای اسلامی شهر بیله‌سوار و جمعی از روسای شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان قول مساعد داد نسبت به بررسی و اصلاح پلاک‌های اشخاص و حل مشکل اهالی اقداماتی اتخاذ کند تا مردم بر اساس قانون ساماندهی متصرفات تشکیل پرونده داده و از بنیاد مسکن برای بررسی و دریافت سند اقدام کنند.

فرماندار بیله‌سوار همچنین خواستار تسریع عملیات اجرایی تسریع پروژه تعریض جاده بیله‌سوار - گرمی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا شد و گفت: با توجه به اینکه بیله‌سوار مغان قطب کشاورزی و اقتصادی است و ماشین‌آلات سنگین از این مسیر تردد می‌کنند ، لازم است قرارگاه با تجهیز کارگاه این پروژه عملیات اجرایی آن را آغاز کند تا از فرصت کاری به بهترین شکل استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha