۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85113880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلاع رسانی مناسب خدمات دهی شبکه بانکی را تسهیل می‌کند

زنجان – ایرنا – دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: طیف گسترده ای از موضوعات و مباحث در حول و حوش فعالیت بانک‌ها وجود دارد که نیاز به اطلاع رسانی مناسب دارد و اگر این امر درست صورت بگیرد، به همه ذینفعان کمک می‌شود.

عبدالرضا خاتمی روز چهارشنبه در بازدید از ایرنای مرکز زنجان افزود: بانک‌ها با طیف گسترده ای از افراد جامعه سر و کار دارند و حوزه خدمات دهی آنها بسیار وسیع است.

وی با بیان اینکه بیشترین شکایات از سیستم بانکی مربوط به مساله وثایق و تضامین تسهیلات بانکی است، اظهار کرد: به همه مدیران بانکی استان چه دولتی و چه خصوصی اعلام شده که ملاک و معیار، بخشنامه و دستورالعمل بانک مرکزی است.

خاتمی ادامه داد: سخت گیری ها همچنین سهل گیری ها نیز نباید زیاد انجام شود، بلکه در چارچوب ضوابط باید با مساعدت بیشتر برای مردم یک حالت بینابینی در اخذ وثایق و تضامین صورت گیرد تا برای هیچ یک از ۲ طرف مشکلی پیش نیاید.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: بخشنامه بانک مرکزی در این خصوص به صورت شفاف در دسترس همه قرار دارد و این دستورالعمل باید به عنوان فصل الخطاب قلمداد شود.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان به عملکرد شبکه بانکی استان زنجان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در استان با همدلی بیشتری کارها را پیش بردیم و توانستیم بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش های مختلف پرداخت کنیم.

۱۴ بانک دولتی در استان زنجان عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌ها هستند و ۱۷ بانک خصوصی نیز در این استان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha