۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85114057
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۶۰۰ خادمیار رضوی در استان اصفهان سازماندهی شدند 

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85114057
۹۶۰۰ خادمیار رضوی در استان اصفهان سازماندهی شدند 

اصفهان- ایرنا- معاون خادم‌یاری کانون‌های خدمت رضوی اصفهان گفت: تاکنون ۹ هزار ۶۰۰ خادمیار رضوی در استان سازماندهی شده‌اند که از این تعداد پنج‌ هزار و ۵۰۰ نفر ساکن شهر اصفهان هستند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدحسین امامی، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون یک هزار "یاور رضوی" نیز جذب این شبکه شده‌اند و حدود ۳۲ درصد از خادمیاران کانون‌های استان بانو هستند که بیش از ۷۰ درصد از خدمات را ارائه می‌کنند.

وی از برگزاری بیش از یکصد عنوان برنامه در ۲۰۰ کانون خدمت رضوی استان همزمان با "دهه کرامت" خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت خادمیاران رضوی استان اصفهان با گسترش کانون‌های تخصصی و محلی در ۲ سال اخیر در عرصه‌های نوزده‌گانه رشد ۹۵ درصدی داشته است.

امامی با بیان اینکه برنامه‌های امسال دهه کرامت با شعار"خدمت کریمانه؛ همدلی و امیدآفرینی" اجرا می‌شود، افزود: به همین مناسبت مباحثی همچون رفع نیاز جامعه، ایجاد تحول و رشد عمومی بویژه در حوزه اخلاق و سبک زندگی، ایجاد نشاط و همدلی و اتحاد عمومی برای پشت سرگذاشتن مسائل و ضرورت امیدآفرینی با توجه به جایگاه زنان و دختران جامعه در دستور کار ماست.

وی با بیان اینکه خدمات شبکه مردمیاری رضوی کریمانه و ویژه همه مردم با اولویت رفع مشکلات محرومان برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: برنامه‌های این دهه از روز یکشنبه با حضور خادمیاران در گلستان شهدا آغاز و جشن ولادت حضرت معصومه(س) در این مکان برگزار خواهد شد.

امامی خاطرنشان کرد: ایجاد رواق‌های خدمت در گذر فرهنگی چهارباغ، باغ غدیر و گلستان شهدا، بوستان امام رضا(ع) با مشارکت شهرداری منطقه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۱، راه‌اندازی کانون‌های خدمت رضوی در ۲۰۰ کانون خدمت استان، برگزاری جشن‌هایی ویژه مادران کارآفرین و برخی اقشار دیگر از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی بیان کرد: اجتماع خادمیاران همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود و سپس خادمیاران رضوی به سمت میدان امام(ره) حرکت کرده و از ساعت ۲۰ تا ۲۲، جشن بزرگی در میدان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

معاون خادم‌یاری کانون‌های خدمت رضوی اصفهان با اشاره به برنامه‌های شبکه خادمان رضوی در جهت رفع محرومیت اظهار داشت: اطعام چند هزار نفری و برگزاری جشن ویژه گروه‌های کارگران روزمزد، دستفروشان و کودکان کار و برخی اقشار و همچنین آزادی هشت زندانی، پویش"آقا حساب کردند" با مراجعه خادمیاران به سوپر مارکت‌ها و تسویه حساب بدهی افراد نیازمند آبرودار و راه اندازی فروشگاه‌های رضوی در ایام دهه کرامت در دستور کار قرار دارد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، شب شعر، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در ادارات را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد و یادآور شد: سال گذشته ۳۰۰ زندانی توسط خادمیاران رضوی با مشارکت خیران آزاد شدند که این رقم بیشترین تعداد آزادی زندانی در کل کشور است و در این ایام نیز هشت زندانی دیگر به کانون خانواده‌ هایشان بازخواهند گشت.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های "دهه کرامت" از اول ذی‌القعده برابر با ۳۱ اردیبهشت همزمان با میلاد زادروز حضرت معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا (ع) آغاز شد و تا ۱۰ خرداد سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha