سرمربی نفت آبادان: مقابل گل‌گهر پیروز خواهیم شد

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مطمئنا کار بزرگی را در سیرجان انجام خواهیم داد و پیروز میدان خواهیم شد.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار گل‌گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور افزود: جشن ماندن در لیگ برتر را که در اصل همان جشن قهرمانی ما است، را در شهر آبادان و استان خوزستان برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: همانطور که همه ایران مستحضر هستند، امروز حساس ترین روز لیگ برتر برای چهار تیم پرسپولیس، سپاهان، مس کرمان و صنعت نفت آبادان است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: عملکرد فوق العاده درخشانی در هفته های گذشته داشتیم اما باید کار را در سیرجان تمام کنیم.

وی گفت: بازی با تیم گل گهر سیرجان یک فینال بسیار حساس و مهم برای ما است و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و می توانند کار بسیار مهمی در سیرجان انجام دهند و در واقع برای همین کار به سیرجان آمدیم.

ویسی یادآور شد: مطمئنم که هواداران برای حمایت تیم نفت آبادان در ورزشگاه حضور می‌یابند و ما هم نمی‌گذاریم خستگی راه در تن آنان باقی بماند.

وی در پاسخ به وضعیت محرومان و مصدومان این بازی نیز عنوان کرد: طالب ریکانی محروم و حسین ساکی مصدوم ما برای بازی این هفته مقابل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان است.

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نیز در این نشست از انگیزه‌های این تیم برای پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان و کیفیت تیم گل‌گهر سخن گفت.

تیم های فوتبال گل گهر و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه در هفته ۳۰ لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می روند و این در حالیست که نتیجه این بازی در تعیین دومین تیم سقوط کننده به رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور بسیار تعیین کننده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha